خبرگزاری کار ایران

غفور: قطر تیم دست و پا بسته ای نبود

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۸۸۶

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت: نباید اجازه دهیم که استرالیا به این خودباوری برسد که توانایی پیروزی بر ایران را دارد.

به گزارش ایلنا، امیر غفور پس از پیروزی سه بر صفر تیم ملی والیبال ایران مقابل قطر اظهار داشت: اگر مقابل هر تیمی کم کاری کنیم بازنده خواهیم شد. امروز مقابل قطر بسیار خوب بازی کردیم. در صورتی که ما بازی خوب خود را ارائه کنیم، چنین تیم هایی حرفی برای گفتن ندارند.

وی ادامه داد: قطر تیم دست و پا بسته ای نبود و با وجود اینکه دو ست را باخته بودند، ناامید نشدند و در ست سوم بسیار خوب بازی کردند. خوشبختانه همه بازیکنان ایران جنگنده ظاهر شدند و با نمایش یک بازی خوب و روان برنده شدیم. برای صعود به مسابقات انتخابی المپیک به این پیروزی نیاز داشتیم. امیدوارم در ادامه مسابقات هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران درخصوص بازی فردا مقابل استرالیا گفت: استرالیا یکی از حریفان ما در مسابقات انتخابی المپیک است. فردا باید این تیم را شکست دهیم تا هم شرایط خودمان در این مسابقات بهتر شود و هم اینکه اجازه ندهیم استرالیایی ها به این خود باوری برسند که می توانند ما را شکست دهند.

غفور درباره رقابت های انتخابی المپیک در چین عنوان کرد: تمام تلاش ما این است که به المپیک برویم. بدون شک تمام بازیکنان از جان و دل مایه خواهند گذاشت تا ایران به المپیک برود. در این راه مردم هم ما را دعا می کنند و انرژی زیادی به ما می دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز