خبرگزاری کار ایران

غفور: حضور در لوبه افتخار بزرگی است

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۳۵۰

بازیکن تیم ملی والیبال گفت: امسال بازی‌های سختی را با لوبه پیش رو داریم و باید در چند تورنمنت به میدان برویم و برای کسب جام‌های زیادی خواهیم جنگید که امیدوارم موفق باشم.

به گزارش ایلنا امیر غفور بعد از انتقال به تیم والیبال لوبه قهرمان اروپا در گفت‌و‌گو با سایت فدراسیون والیبال کشورمان  گفت: حضور در تیمی که قهرمان اروپا شد برای من باعث افتخار است. کار سختی در پیش دارم و امیدوارم کمک حال تیم باشم و از بازی کردن در کنار این بازیکنان بزرگ، یاد بگیرم. قرارداد من با این تیم یک ساله است و امیدوارم این قرارداد پایانی خوبی داشته باشد. امسال بازی‌های سختی را با لوبه پیش رو داریم و باید در چند تورنمنت به میدان برویم و برای کسب جام‌های زیادی خواهیم جنگید که امیدوارم موفق باشم.

وی در ادامه در واکنش به نتایج تیم ملی در هفته اول لیگ ملت‌های والیبال و عملکرد خوب خود اضافه کرد: بابت نتایج تیم ملی خدا را شکر می‌کنم و کار سختی داشتیم و توانستیم تمامی امتیازات ممکن در هفته اول را کسب کنیم. واقعا کار سختی داشتیم زیرا باید از شرایط تمرین به شرایط مسابقه می‌رفتیم و این موضوع کار ما را سخت می‌کرد. بازیکنان خواستند و تلاش کردند و مزد زحمات خود را گرفتند. تمامی بازیکنان چه در داخل زمین و چه در خارج زمین، در این موفقیت نقش داشتند و می‌خواستند موفقیت برای ایران ثبت شود. ما 4 هفته دیگر از مسابقات را پیش رو داریم و هر هفته نیز برای ما بسیار مهم است و می‌خواهیم نتایج خوبی کسب کنیم. قبل از شروع مسابقات ما هدف بزرگی را ترسیم کردیم و باید برای این هدف زحمت زیادی کشید. امیدوارم در هفته دوم که در ژاپن بازی‌های سختی داریم، موفق باشیم تا با استفاده از دو هفته میزبانی، شرایط بهتر شود.

وی در ادامه، در واکنش به درخشش خود در هفته اول مسابقات عنوان کرد: باعث افتخار است که بتوانم برای کشوری که من را به دنیا معرفی کرده، افتخار آفرینی کنم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بهتر شود تا نتایج خوبی کسب کنیم.

غفور در ادامه درباره‌ی دیدارهای هفته دوم مسابقات تصریح کرد: با 3 برد وارد هفته دوم می‌شویم و این موضوع به تیم ما انگیزه و اعتماد به نفس می‌دهد. در راه درستی قرار داریم و تیمی را دست کم نخواهیم گرفت. این شرایط به ما کمک می‌کند با اعتماد نفس بالا برابر حریفان به میدان برویم. بازی با برزیل سخت و حساس و مهم است. این تیم نیز تمامی بازی‌ها را برده و تمامی بازیکنان اصلی خود را در اختیار دارد و تنها رزنده در تیم برزیل حضور ندارد. بازی سختی برابر برزیل خواهیم داشت و امیدوارم گام اول را محکم برداریم و جدای از نتیجه، برای ما بازی خوب مهم است. بازی سختی با برزیل خواهیم داشت و امیدوارم نتیجه خوبی کسب کنیم.

لژیونر والیبال ایران درباره وضعیت تیم در ژاپن اضافه کرد: مشکل خاصی نداریم و تنها مسئله، برگزاری 3 بازی پشت سر هم است. خستگی تیم نسبت به تیم‌های دیگر بالا می‌رود. تیم‌های دیگر از ترکیب‌های مختلف استفاده می‌کنند و به طور مثال آلمان از 14 بازیکن خود برابر ما استفاده کرد. اما در کنار بازی دادن به همه بازیکنان، به دنبال نتیجه هستیم و به همین دلیل فشار بازی‌ها روی ما بالا می‌رود. هفته به هفته این فشارها شدیدتر می‌شود و امیدوارم آسیب‌دیدگی جدی برای کسی ایجاد نشود تا با تمام قدرت نمایش خوبی در مسابقات پیش رو داشته باشیم.

غفور در پایان صحبت‌های خود، درباره‌ی میزبانی ابران در هفته‌های سوم و چهارم تشریح کرد: صحبت کردن درباره‌ی صعود یا عدم صعود، خیلی زود است و تنها 3 بازی انجام دادیم و 12 مسابقه پیش روی تیم ما است و خیلی اتفاقات ممکن است رخ بدهد. در حال حاضر مهم‌ترین موضوع برای ما، درخشش در هفته‌ی دوم و مهم‌تر از همه چیز، بازی با برزیل است. بازی به بازی پیش می‌رویم و سپس از میزبانی و تماشاگران استفاده می‌کنیم. می‌خواهیم ژاپن را خوب تمام کنیم و با دست پر به ایران بازگردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز