خبرگزاری کار ایران

ابهام در حضور سربازهای ذوب آهن در هفته سوم

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۴۵۱

برخلاف اینکه پیش از این اعلام شده بود سه بازیکن سرباز ذوب آهن مشکلی برای حضور در ترکیب این تیم در هفته سوم ندارند ولی ممکن است اتفاق دیگری رقم بخورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر و احسان پهلوان سه بازیکن سرباز ذوب آهن هستند که دوران خدمت خود را در تراکتورسازی پشت سر گذاشته و پس از پایان خدمت خود به دوره آموزشی رفتند تا با گذراندن این دوره بتوانند کارت پایان خدمت خود را گرفته و برای ادامه قرارداد خود به ذوب آهن برگردند.

این سه بازیکن قرار بود تا پیش از شروع لیگ به تمرینات ذوب آهن اضافه شوند ولی هر بار این اتفاق کمی عقب افتاد و در نهایت آنها مجبور شدند برای حضور در ترکیب تیمشان در دیدار با الاتحاد عربستان در لیگ قهرمانان آسیا مرخصی بگیرند و پس از آن مدتی به جایش در پادگان آموزشی بمانند که به همین دلیل پروسه اتمام خدمت آنها به طول انجامید.

با این وجود چندی پیش اعلام شد سربازهای ذوب‌آهن طی روزهای آینده تسویه حساب می‌کنند و به اصفهان برمی‌گردند ولی پروسه تسویه حساب آنها با پادگان آموزشی به طول انجامیده و همین موضوع باعث شده بازگشتشان به تعویق بیافتد.

با وجود تاخیر در بازگشت این سه بازیکن اگر آنها طی روزهای آینده به اصفهان برنگردند، حضورشان در دیدار با تراکتور در هفته سوم منتفی می‌شود چرا که از آمادگی بدنی لازم برای حضور در زمین هم برخوردار نیستند و نیاز به چند روز تمرین دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز