خبرگزاری کار ایران

تخلف تراکتورسازی در استفاده از سربازها؛ وقتی خدمت آموزشی به تعویق انداخته شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۷۴۱

با وجود پایان خدمت 3 بازیکن سربازِ ذوب آهن آنها باید دوران خدمت آموزشی خود را که مربوط به ابتدای خدمتشان بود را پشت سر بگذارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب‌آهن که این روزها به عنوان تنها نماینده باقی مانده ایران در رقابت‌های آسیایی باید در دور حذفی این بازی‌ها شرکت کند این روزها علاوه بر از دست دادن بازیکنان مهمی مثل محمدرضا حسینی و رشید مظاهری درگیر رفع مشکل 3 بازیکن سرباز خودش است که به دلیل عدم حضور در دوره آموزشی کارت پایان خدمت خود را دریافت نکرده و باید یک دوره 3 ماهه را برای این کار پشت سر بگذارند.

طبق قانونی که نظام وظیفه 2 فصل قبل در مورد بازیکنان سرباز اعلام کرده بود آنها فقط دوره یگانی خود را در باشگاه نظامی سپری می‌کنند و باید در دوره آموزشی مثل سربازان عادی شرکت کنند و گواهی پایان دوره آموزشی‌شان را دریافت کنند.

در نیم فصل لیگ هفدهم که 3 بازیکن ذوب آهن یعنی مهدی‌پور،‌ اسماعیلی‌فر و پهلوان با جدایی از ذوب‌آهن برای دوران خدمت خود به تراکتورسازی رفتند ولی طبق همان قانون اعلام شده باید ابتدا دوران آموزشی خود را سپری می‌کردند و سپس به باشگاه معرفی می‌شدند ولی رایزنی‌های انجام شده توسط باشگاه تراکتورسازی که در آن مقطع هنوز یک تیم نظامی بود باعث شد آنها از همان ابتدا به تیم ملحق شده و از نیم فصل دوم در ترکیب تیم حاضر شدند و قرار شد دوره آموزشی آنها بعد از پایان دوران خدمت انجام شود.

بدین ترتیب 3 ماه آموزشی بازیکنان سرباز تراکتورسازی که باید در نیم فصل لیگ هفدهم انجام می‌شد و از دوران حضور آنها از ترکیب تراکتورسازی(با توجه به زمان شروع و پایان نیم فصل و هر فصل لیگ برتر و فاصله ما بین آنها) کسر می‌شد حالا در پایان فصل باید انجام شده و به نوعی باشگاه‌های اصلی این بازیکنان و در اینجا ذوب آهن متضرر می‌شوند.

اگر این 3 نفر در حال حاضر بخواهند به دوره خدمت آموزشی بروند هم تمرینات پیش فصل و آماده‌سازی را از دست داده و هم هفته‌های ابتدایی لیگ برتر را غایب خواهند بود و تا زمان آمادگی آنها و حضورشان در ترکیب مدت زمان زیادی صرف می‌شود.

با توجه به اینکه طبق قانون دوره آموزشی ابتدای دوره خدمت باید انجام شود به نظر می‌رسد یک تخلف از سوی باشگاه تراکتورسازی صورت گرفته است که هم به زیان تیم‌هایی است که با بازیکنان قرارداد دارند و هم از نظر فوتبالی به ضرر خود بازیکنان تمام خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز