خبرگزاری کار ایران

کاپیتان شهرخودرو در گفتگو با ایلنا:

اکبر صادقی: برای موفقیت باید بازی‌های بیشتری را برنده باشیم/ حیدری یکی از بهترین داوری‌های چند فصل اخیر را داشت

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۳۷۸

اکبر صادقی با تمجید از عملکرد داوری دیدار تیمش برابر شاهین بوشهر از میثم حیدری به عنوان یکی از برترین داورهای چند فصل اخیر تیمش یاد کرد.

اکبر صادقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری دو بر یک تیم شهرخودرو مقابل شاهین بوشهر اظهار داشت: شاهین یک تیم ناشناخته و بی‌تجربه است و ازبازیکنان بسیارخوب، مربی بزرگ و هوادارن پرشوری تشکیل شده است. این تیم در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت و کار را برای تیم‌های دیگر لیگ برتر سخت خواهد کرد. ما باتوجه به بازی بسیار سختی که داشتیم و با توجه به توصیه‌های فنی آقای گل محمدی توانستیم در دقایق اول به گل برسیم و در دقایق بعدی هم گل دوم را به ثمر برسانیم.

صادقی ادامه داد:شرایط برای تیم ما سخت از حریف بود زیرا ما هم برای قهرمانی در لیگ میجنگیم و هم برای موفقیت در بازی آسیایی تلاش میکنیم ولی در کل بازی بسیار خوبی بود و هر دو تیم یک نمایش محکم و قابل قبولی را ارائه دادند. خوشحالم که توانستیم با وجود همه سختی سه امتیاز این بازی را به دست آوریم و برنده بازی باشیم.

 هافبک دفای با تجربه تیم شهرخودرو در خصوص داوری مسابقه گفت: اینکه داور جوانی مثل آقای میثم حیدری بتواند از قضاوت این بازی سربلند بیرون بیاید برای من جای سوال و خوشحالی است. بدون شک یکی از بهترین قضاوت‌های لیگ برتر را شاهد بودیم. و امیدوارم که ایشان بتوانند به موفقیت‌های خودشان ادامه دهند و به مراتب بالاتری از قضاوت دست پیدا کنند.

وی خصوص کیفیت توپ‌های لیگ‌برترعنوان کرد: بحث در خصوص توپ‌های لیگ برتر با وجود تکراری شدن بدلیل وزن زیاد و عدم جهت گیری مناسب در هنگام ضربه زدن به شدت درست است. متاسفانه این توپها از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست.امیدوارم که اگر قرار است تا پایان فصل از آن‌ها استفاده شود زودتر به تیم‌ها اعلام کنند تا همگی تکلیف خودشان را بدانند. البته هرطور هم که باشد ما باید همانطورکه تا اینجای راه آمده‌ایم از اینجا به بعد را هم با همین توپ‌ها ادمه دهیم.

اکبر صادقی در واکنش به عملکرد خوبش در دیدار مقابل تیم شاهین بوشهر و قرار گرفتن در تیم منتخب هفته توضیح داد: این عملکرد خوب و تاثیرگذار بودن تنها مخصوص من نیست. بدون شک همه بازیکنان ما در این دو بازی از نظر درصد مالکیت، پاسهای سالم و ایجاد موقعیت بهترین عملکرد را از خودشان نشان دادند و سعی کردند تا به تمامی دستورات و توصیه‌های آقای گل محمدی عمل کنند. این عالی بودن زحمت همه بچه‌های تیم و کادر فنی و سرمربی بسیار خوب و باتجربه شهرخوردو است. امیدوارم همگی بتوانیم این روند عالی و رو به رشد تا پایان فصل ادامه دهیم و قهرمان لیگ برتر باشیم.

صادقی درخصوص به پیش‌بینی‌اش از دیدار بعدی تیم شهرخودرو با ماشین‌سازی تبریز گفت: گرچه ماشین‌سازی فصل خوبی را سپری نکرد اما آن‌ها در مقایسه با سال گذشته بسیار پیشرفت کرده‌اند و بازیکنان خوب، جوانی را در ترکیب دارد. آن‌ها توانستند در لیگ برتر نتایج خوبی را کسب کنند و جلوی استقلال به پیروزی برسند و مقابل سپاهان بنظرم عملکرد خوبی داشتند و مستحق باخت نبودند. شهرخودروهم اگر می خواهد جز تیمهای رد بالای جدول باشد راهی به جز بردن و کسب سه امتیاز ندارد.امیدوارم که با کمک اقا امام رضا بتوانیم در این بازی هم مانند بازی قبل پیروز میدان باشیم.

گفتگو:ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز