خبرگزاری کار ایران

سعید صادقی در گفتگو با ایلنا:

ضربه زدن با توپ های لیگ برتر بسیار سخت است/ یکی از بهترین قضاوت‌های لیگ برتر را در بازی با شاهین شاهد بودیم

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۴۵۸

سعید صادقی در خصوص بازی با شاهین بوشهر،کیفیت توپ های لیگ برتر و داوری مسابقه صحبت کرد.

سعید صادقی درگفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص برتری دو بر یک تیمش مقابل شاهین بوشهر اظهار داشت: درست است که تیم شاهین بوشهر بازی اولش را مقابل سپاهان با سه گل واگذار کرده بود اما همه ما میدانستیم که بازی آسانی جلو شاگردان عبدالله ویسی نداریم. شاهین تیم بسیار خوب و با کیفیتی است. در نیمه اول دیدار با گل اکبر صادقی به برتری رسیدیم. متاسفانه با یک غفلت دروازه ما باز شد و بازی به تساوی کشیده شد.

صادقی ادامه داد: خداراشکر توانستیم در نیمه اول با نتیجه دوبر یک کار را تمام کنیم و به رختکن برویم. خوشبختانه بین دو نیمه با صحبت‌های کادرفنی و مربی تیم توانستیم در نیمه دوم بازی را مدیریت کرده  و موقعیت‌های جدیدی را خلق کنیم. خداراشکر میکنم که توانستیم دراین بازی باهمدلی همه بچهها پیروز میدان شویم.

وی در خصوص داوری مسابقه گفت: شاید اینطور برداشت شود که چون تیم ما در این بازی پیروز شد این حرف را میزنم اما واقعا یکی از بهترین قضاوت‌های لیگ برتر را در این بازی شاهد بودیم. به جرات میتوانم بگویم داوری بازی واقعا باکیفیت و بدون خطا بود.

وینگر تیم شهرخودرو در خصوص کیفیت توپ‌های لیگ نوزدهم عنوان کرد: انتقاد همه بازیکن‌ها از توپ‌های لیگ برترکاملا به جا ودرست است. توپ‌های این فصل در مقایسه با فصل گذشته اصلا مناسب نیست و از کیفیت پایین‌تری برخوردار است. شاید از نظر وزنی تقریبا یکی باشند اما مثل توپ‌های تنبل میمانند و ضربه زدن با آن‌ها بسیار سخت است.

 صادقی در واکنش به عملکرد خوبش در دیدار مقابل تیم شاهین بوشهرتوضیح داد: همیشه تمام تلاشم همین بوده تا بتوانم با بهترین عملکرد برای تیم شهرخودور مثمر ثمر باشم. خداراشکر میکنم که در این بازی هم توانستم نظر کادر فنی را جلب کنم.

وی درخصوص پیش‌بینی‌اش از دیدار بعدی شهرخودر در مصاف با ماشین‌سازی گفت: خوشبختانه تیم ما توانست در دو بازی اولش پیروز میدان شود و شش امتیاز به دست آورد. آن دو بازی برای ما تمام شد و حالا تمام تمرکز ما در این تعطیلات روی دیدار بعدی است تا بتوانیم با یک آنالیز خوب از نقطه ضعف‌های تیم ماشین‌سازی برای برد استفاده کنیم. امیدوارم که در بازی سوم هم مانند دو بازی قبلی به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کنیم و فاصله خودمان را با تیم‌های مدعی در جدول به حداکثر برسانیم.

گفتگو:ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز