خبرگزاری کار ایران

گل ریحان - قشقایی؛ مصاف مدعیان ناکام در کرج

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۵۲۳

در هفته چهارم رقابت های لیگ آزادگان دو تیم گل ریحان و قشقایی به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گل ریحان با هدایت محمد نصرتی در سه بازی گذشته به یک پیروزی و دو تساوی دست یافته و با 5 امتیاز در رده ی هفتم جدول قرار گرفته است.

شاگردان نصرتی هفته قبل برابر سرخپوشان به تساوی بدون گل رضایت دادند و روی هم رفته و با احتساب بازی برابر آلومینیوم، دو هفته است که در کسب پیروزی و باز کردن دروازه ی حریفان ناکام بوده اند.

گل ریحان در بازی برابر قشقایی برای شکستن طلسم 180 دقیقه ای خود در گلزنی و کسب پیروزی تلاش خواهد کرد، در حالی که بهره بردن از امتیاز میزبانی و عملکرد دفاعی نه چندان خوب تیم رقیب، تحقق این هدف را تا حدودی تسهیل می کند.

قشقایی هم در حالی برابر گل ریحان قرار می گیرد که هفته قبل در خانه ی خود برابر مس رفسنجان شکست خورد و اکنون با 4 امتیاز در رده ی نهم جدول قرار گرفته است.

شاگردان عنایتی هم مانند گل ریحان 180 دقیقه است که در کسب پیروزی ناکام بوده اند و در جدال برابر گل ریحان برای شکستن این طلسم تلاش خواهند کرد، هرچند کار دشواری را برابر میزبان مدعی خود پیش رو خواهند داشت.

جدال گل ریحان و قشقایی که نبرد دو بازیکن سابق و مطرح فوتبال ایران، یعنی رضا عنایتی و محمد نصرتی، این بار در قامت سرمربی می باشد، عصر دوشنبه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز