خبرگزاری کار ایران

جبیره: منتظر باشگاه برای جواب به پیشنهاد اروپایی هستم / هدف ما با مجیدی صعود به المپیک است

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۱۸۴

ملی پوش تیم امید ابراز امیدواری کرد با هدایت فرهاد مجیدی طلسم صعود تیم امید به رقابت‌های المپیک شکسته شود.

رضا جبیره در گفت و گو با ایلنا، درباره تساوی در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: اول از همه باید درباره وضعیت هوا در روز مسابقه بگویم که خودم برای اولین بار به این شدت شرجی بودن هوا را تجربه کردم. رطوبت هوا خیلی اذیت کننده بود و فعالیت بدنی و دویدن در این هوا راحت نیست.

او ادامه داد: بازی را خیلی خوب شروع کردیم اما پایانش به نفع ما نبود. ما بعد از اینکه گلزنی کردیم عقب نشستیم و طبیعی بود چون نمی‌خواستیم گل بخوریم. آنها بازیکن قدبلند زیاد داشتند و در نهایت اواخر بازی هم به این شیوه گل خوردیم.

جبیره درباره گلزنی در این بازی گفت: دوست داشتم که بیشتر گلزنی کنم و امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانم برای تیم مثمرثمر باشم. خداراشکر که روی ریباند گلزنی کردم و همیشه بچه‌های تیم ملی هم روی اینطور گل زدن با من شوخی می‌کنند. این پنجمین گل من برای نفت بود و دوست دارم که با پیراهن نفت در لیگ بیشتر هم گلزنی کنم.

مهاجم صنعت نفت درخصوص اینکه از کیفیت توپ‌های لیگ برتر انتقاد می‌شود اظهار داشت: توپ پارسال خیلی بهتر بود و توپی که امسال با آن بازی می‌کنیم یک شرایطی دارد که توصیف کردنش سخت است. امیدواریم که این توپ‌ها تعویض شوند تا روی کیفیت مسابقات لیگ برتر تاثیرگذار نباشند.

جبیره درباره حضور در لیست جدید تیم امید گفت: خوشحالم که در لیست جدید تیم ملی حضور دارم. برای دو بازی دوستانه به ازبکستان می‌رویم و همه ما این هدف را کنار هم دنبال می‌کنیم که به المپیک صعود کنیم. 

مهاجم تیم امید درخصوص همکاری با فرهاد مجیدی بیان داشت: در این مدتی که ایشان کنار ما هستند انگیزه زیادی دارند. رابطه خیلی خوبی با بازیکنان دارند و با نظمی که دارند همه جوانب را در نظر می‌گیرند. تیم خیلی خوبی داریم و ان شاءالله همه در کنار هم همت کنیم که امسال به المپیک صعود کنیم.

رضا جبیره درخصوص پیشنهاد اروپایی که به باشگاه صنعت نفت ارسال شده گفت: دو پیشنهاد از لیگ‌های رومانی و یونان داشتم و همه چیز در اختیار باشگاه است. من هم تابع نظر باشگاه هستم و منتظر هستم که آنها چه تصمیمی می‌گیرند. قبل از بازی فولاد این پیشنهاد ارائه شده و هنوز چیزی مشخص نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز