خبرگزاری کار ایران

ویسی: سقوط؟ برابر حریفان آسیایی باختیم/ مگر بیمارند که درباره توپ حرف بی مورد بزنند

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۳۷۰

سرمربی شاهین بوشهر گفت: . در هفته دوم صحبت از سقوط خوب نیست. دو تیم آسیایی مقابل ما بازی کردند. بودجه آنها چندین برابرماست. امیدوارم با یک برد تماشاگران مان را خوشحال کنیم و 28 بازی دیگر هم هست.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی بعد از شکست 2 بر یک شاگردانش مقابل شهر خودرو در نشست خبری حاضر شد و  گفت:  همه دیدند که بازی جان داری از سوی هر دو تیم به خصوص تیم شهرخودرو ، که بیشتر صاحب توپ بود. متاسفیم که باختیم. از نظر روحی تیم ما با این باخت افت کرد و شهر خودرو گردن کلفت تر بود و پیروز شد این برد را به حریف و تماشاگرانش تبریک می گویم.

وی در خصوص داوری مسابقه اظهار داشت: اخراج درست بود اما قبلش یونس شاکری در آفساید بود شاید من اشتباه کنم.

سرمربی شاهین بوشهر ادامه داد: بازی قبلی در خانه باخته بودیم و برای امتیاز گرفتن آمده بودیم. داور صحنه های 50 – 50 را به ضرر ما زد،‌اما داور هم انسان است اشتباه می کند.
سرمربی شاهین بوشهر در مورد خشونت بازیکنان تیمش گفت: اگر چنین چیزی بوده من معذرت خواهی می کنم.
ویسی درباره احتمال  سقوط شاهین بوشهر تصریح کرد: این حرف بی احترامی به تیم من است. در هفته دوم صحبت از سقوط خوب نیست. دو تیم آسیایی مقابل ما بازی کردند. بودجه آنها چندین برابرماست. امیدوارم با یک برد تماشاگران مان را خوشحال کنیم و 28 بازی دیگر هم هست. چشم انداز بازی ما خوب بوده است. شاهین تیم پر تماشاگری است نه فقط در بوشهر بلکه در سراسر ایران شاهین هوادار دارد و امیدوارم با نتایج مان بتوانیم کل شاهینی ها را خوشحال کنیم. شاید شهر خودرو فقط در مشهد هوادار داشته باشد.

او در پایان گفت: همه می گویند توپ خراب است، حتما چیزی هست و ایرادی هست. مگر بیمارهستند که بی مورد چنین حرفی بزنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز