خبرگزاری کار ایران

امیدوارم بازی در یادگار به جنجال کشیده نشود

درخشان: عرب در جدایی برانکو مقصر بود/ انصاری‌فرد و پروین باید اختلاف‌ها را کنار بگذارند/ امیدوارم در آمدن کالدرون خیریتی باشد

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۷۸۶

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اتفاقات و تغییرات این باشگاه صحبت کرد.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط پرسپولیس در دیدار هفته نخست مقابل پارس جم و برتری یک بر صفر اظهار داشت: به نظرم 3 امتیاز در اولین بازی خیلی مهم بود و خدا را شکر که پرسپولیس به این امتیاز رسید. به هر جهت بازی‌های اول همیشه از شرایط فنی ایده‌ال کمی فاصله دارد و اگر تیمی بتواند در این هفته‌ها خوب امتیاز جمع کند اتفاق خوبی رقم زده و البته نقش این برد از لحاظ روحی هم برای بازی سخت هفته دوم مقابل تراکتور پررنگ است.

وی در مورد دیدار حساس پرسپولیس در تبریز هم گفت: قطعاً دیدار جذابی خواهد بود و کار پرسپولیس در این بازی خیلی سخت است. تراکتور تیم پرمهره‌ و قدرتمندی است و کادرفنی خوبی دارد که کار پرسپولیس را سخت می‌کند ولی به نظرم اگر بازیکنان روز خوبشان باشد و تمرکز داشته باشند می‌توانند دست پر از تبریز خارج شوند.

سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد جو سنگین تبریز علیه این تیم و حضور پررنگ تماشاگران حریف عنوان کرد: این موضوع مهمی است که قطعاً در روند بازی تاثیر دارد ولی بازیکنان پرسپولیس اکثراً با تجربه هستند و می‌توانند از این مشکل هم به سلامت عبور کنند.

درخشان در مورد اینکه دیدارهای پرسپولیس - تراکتور معمولاً در زمین و روی سکوها به جنجال کشیده می‌شود گفت: امیدوارم این هفته شاهد چنین اتفاقی نباشیم و این مسائل چهره فوتبال ما را زشت می‌کند و اصلاً درست نیست بعد از 19 دوره لیگ برتر هنوز نگران چنین مسائلی باشیم. فوتبال برای لذت بردن است و به هر حال برد و باخت دارد و باید آن را پذیرفت.

وی در مورد تغییرات مدیریتی پرسپولیس و جدایی عرب عنوان کرد: پرسپولیس در حال حاضر به شرایطی رسیده که اداره‌اش از یک وزارتخانه هم سخت‌تر است چرا که هواداران پرشماری دارد و انتظار آنها از تیم همیشه بالاست. کسی که روی صندلی مدیریت پرسپولیس می‌نشیند باید تمام توانش را برای کمک بگذارد و اینکه صرفاً روی صندلی خود به عنوان مدیر نشسته باشد کفایت نمی‌کند. در مورد آقای عرب هم باید بگویم ایشان در مقطعی که روی کار بود هرچند اشکالاتی داشت ولی در نهایت توانست موفق ظاهر شود و یک قهرمانی در دوره او بدست آمد. او در جدایی برانکو تا حدی مقصر بود ولی امیدوارم این موضوع خیریتی برای تیم و هواداران داشته باشد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد روی کار آمدن محمدحسن انصاری‌فرد هم گفت: ایشان یک مدیر ورزشی است و سابقه مدیریت پرسپولیس را داشته و امیدوارم با درس گرفتن از اتفاقات آن دوره و با تجربه بالاتر بتواند باشگاه را خوب هدایت کند و جلو ببرد.

درخشان در مورد اختلافات میان انصاری‌فرد و علی پروین هم عنوان کرد‌: اگر اختلافاتی بوده باید کنار گذاشته شود و همه برای موفقیت پرسپولیس تلاش کنیم. تا جایی هم که می‌دانم کدورت این دو نفر رفع شده و مشکلی ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز