خبرگزاری کار ایران

درخشان: کار برانکو با پرسپولیس تمام شده، حالا نوبت مدیریت است/ قطبی و دایی امتحانشان را در پرسپولیس پس داده‌اند

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۱۵۲

پیشکسوت پرسپولیس در مورد مشکلات اخیر این تیم و احتمال جدایی برانکو صحبت کرد.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: متاسفانه خبرهای خوبی در مورد پرسپولیس به گوش نمی‌رسد ولی تا وقتی اتفاقی به طور قطع نیافتاده نمی‌توان در موردش صحبت کرد و الان هم با اینکه اوضاع خوب نیست ولی نقش کادر مدیریت باشگاه در رتق و فتق امور اینجا مشخص می‌شود. برانکو و کادرفنی وظیفه خودشان را با گرفتن نتایج خوب انجام دادند و حالا در این مقطع نوبت کادر مدیریتی است که وظیفه‌اش را به نحو احسن انجام دهد.

وی در مورد اینکه مشکلات مالی باعث احتمال جدایی برانکو شده گفت: به خاطر همین است که می‌گویم کادر مدیریتی باید نقش خود را ایفا کند و مشکلات را حل کند. اگر می‌توانند برانکو را حفظ کنند و اگر امکانش وجود ندارد هرچه سریع‌تر تکلیف تیم را روشن کنند تا زمان بیشتر از این از دست نرود. مشکلات مالی همیشه بوده و برای همه تیم‌ها وجود دارد.

سرمربی سابق پرسپولیس در مورد سرنوشت پرسپولیس پس از برانکو عنوان کرد: برانکو چند سال در تیم بوده و جا افتاده است ولی نباید اینطور بگوییم که اگر او از تیم برود نابود می‌شود و قرار نیست به خاطر یک نفر تیم نابود شود ولی هرچه هست باید زودتر تیم تکلیفش روشن شود.

درخشان در مورد صحبت از گزینه‌هایی مثل دایی و قطبی گفت: تا زمانی که تکلیف برانکو مشخص نشده اسم بردن از دیگران کار خوبی نیست و اول باید تکلیف ماندن یا رفتن برانکو مشخص شود. دایی و قطبی هم پیش از این در پرسپولیس بوده‌اند و در سال‌های اخیر هم در تیم‌های دیگر فعالیت داشته و کارنامه‌شان مشخص است و نمی‌دانم امتحان کردن کسانی که امتحانشان را پس داده‌اند کار درستی است یا نه.

وی در مورد اینکه در صورت جدایی برانکو جانشینش باید ایرانی باشد یا خارجی هم خاطرنشان کرد: به هر حال مساله برانکو پول است و اگر جدا شود به خاطر مسائل مالی بوده است پس طبیعتاً اگر به خاطر این مسائل جدا شود مربی خارجی دیگری هم نمی‌تواند بیاید و سراغ مربی ایرانی می‌روند.

پیکشسوت پرسپولیس در مورد احتمال بازگشت چند بازیکن سابق این تیم هم گفت: امثال طارمی و احمدزاده بازیکنان پرسپولیس بوده‌اند و کیفیتشان را ثابت کرده‌اند و بازیکنان خوبی هستند و بازگشتشان اگر صحت داشته باشد را به فال نیک می‌گیرم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز