خبرگزاری کار ایران

فیفا چطور این توپ‌ها را تایید کرده است؟

کعبی: گلم در خارج پوشکاش می‌گیرد / شاید هر 100 سال یک بار چنین گلی ثبت شود

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۵۱۱

مدافع تیم صنعت نفت آبادان درباره گل دیدنی هفته اول لیگ برتر و کیفیت توپ‌های لیگ برتر صحبت کرد.

عقیل کعبی در گفت و گو با ایلنا درباره برتری صنعت نفت آبادان مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. خداراشکر که فولاد را در همین هفته ابتدایی شکست دادیم و سه امتیاز را کسب کردیم. همیشه می‌گویند سه امتیاز اول فصل برای شروع خیلی خوب است. ازشکست فولاد در زمین خودش خوشحالیم و بیشتر از آن به خاطر اینکه توانستیم طرفداران‌مان را هم شاد کنیم خوشحال هستیم.

کعبی درباره اینکه دراگان اسکوچیچ گفت با وجود برتری از عملکرد بازیکنان نفت رضایت نداشته است گفت: بدن‌هایمان یک مقدار خسته بود و این البته طبیعی است، در اول فصل چون تیم‌ها هنوز اثرات بدنسازی‌ها را روی خود می‌بینند یک مقدار شرایط سخت است. آن چیزی که سرمربی می‌خواست را شاید به دلیل هماهنگ نبودن انجام ندادیم اما در هفته‌های بعدی این را جبران خواهیم کرد.

مدافع صنعت نفت درباره گل زیبایش به فولاد که زمینه ساز برتری همبازیانش در بازی شب گذشته شد بیان داشت: همانطور که آقای نکونام بعد از بازی گفتند شاید هر 100 سال یک بار چنین گلی ثبت شود. من واقعا فکرش را نمی‌کردم که توپ همانطور که من می‌خواهیم جلویم قرار بگیرد و ضربه‌ام به جایی برود که دیشب رفت. گلر اگر آماده هم بود نمی‌توانست آن ضربه را مهار کند. ضربه را که زدم باور نمیکردم که اینطور به گل تبدیل شود. 

کعبی ادامه داد: من ضربه‌ام را زدم و شاید از خوش شانسی من بود که اینطور دقیق به گوشه تور دروازه چسبید. خداراشکر که گل شد اما چون داخل ایران این گل ثبت شد آنقدری مورد توجه قرار نمی‌گیرد ولی اگر در خارج بود این گل پوشکاش می‌گرفت. 

او درباره کیفیت توپ‌های لیگ برتر گفت: متاسفانه این مشکل فقط برای تیم ما نیست و همه تیم‌های از کیفیت این توپ‌ها ناراضی هستند. دیدید که کاپیتان‌های استقلال و پرسپولیس هم به این مساله اشاره کردند. واقعا با این توپ‌ها مشکل داریم و نمی‌دانم که چطور سازمان لیگ قبول کرد که این توپ‌ها مورد استفاده قرار بگیرد. نمی‌دانم تست نکرده‌اند که از وضعیت عجیب آن آگاهی پیدا کنند. این توپ روی زمین سنگین است و روی هوا سبک است! واقعا این توپ چطور مورد تایید فیفاست؟ پس چرا از این توپ در بوندس لیگا استفاده نمی‌کنند؟ خودشان از آدیداس، پوما و نایک استفاده می‌کنند و برندهایی که مورد دارد را به ایران می‌فرستند. پارسال توپ‌ها بهتر بود و امیدواریم که فکری برای این مشکل کنند تا تیم‌های دیگر تا پایان فصل ضرر نکنند.

بازیکن صنعت نفت درباره رویارویی با نفت مسجد سلیمان در هفته دوم مسابقات لیگ برتر گفت: ما بازی سختی با تیم آقای تارتار داریم. هر اتفاقی که در مسابقه دیشب افتاده را باید فراموش کنیم و گام به گام پیش برویم. هر بازی تاکتیک خاص خودش را دارد و دوست داریم که در زمین خودمان برنده باشیم تا امتیازات لازم را جمع آوری کنیم و امسال با تیم صنعت نفت جایگاه خوبی به دست بیاوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز