خبرگزاری کار ایران

پیش بازی خوشه طلایی - قشقایی؛ عنایتی به دنبال ثبت دومین برد

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۷۴۴

دو تیم خوشه طلایی و قشقایی در حالی به مصاف هم می روند که بعد از پیروزی در هفته اول شکست یا تساوی برای آنها نتیجه ایده آلی نیست.

به گزارش ایلنا، در دومین هفته رقابت های لیگ آزادگان، دو تیم خوشه طلایی ساوه و قشقایی شیراز برابر هم صف آرایی خواهند کرد.

قشقایی که اکنون تجربه ی بیشتری نسبت به فصل قبل دارد، یقینا در این فصل اهداف بلندتری را دنبال خواهد کرد و پیروزی پرگل هفته ی نخست برابر مس کرمان، مؤید آن است.

شاگردان رضا عنایتی، در بازی اول خود در خانه با حساب سه بر یک مس کرمان را از پیش رو برداشتند و نشان دادند که در فصل جدید رقابت های لیگ یک، پتانسیل بیشتری برای درخشش در این مسابقات دارند، آن هم با به خدمت گرفتن بازیکنانی چون محمد غلامی باتجربه و پژمان خوبیاری که سابقه ی بازی در ام صلال و الوکره در لیگ ستارگان قطر را هم دارد.

خوشه طلایی ساوه، تیمی که به تازگی از لیگ دو به لیگ یک صعود کرده، در هفته ی نخست توانست در جدال تازه واردها، با یک گل برابر نیروی زمینی به پیروزی خارج از خانه دست یابد.

خوشه طلایی ساوه در شرایطی در مصاف با قشقایی اولین بازی خانگی خود را برگزار می کند، که بنا به دلایلی امکان میزبانی در ساوه را نداشته و ورزشگاه یادگار امام قم میزبان این دیدار است.

دیدار خوشه طلایی و قشقایی، عصر روز پنجشنبه برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز