خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس کمیته ملی المپیک:

ششمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۷۳۲

ششمین نشست از ششمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی ویژه مدیران سازمان های ورزشی با حضور رئیس کمیته ملی المپیک در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، دکتر صالحی امیری که در روز نخست این نشست در جمع شرکت کنندگان دوره حضور یافته بود از کلیه اساتید دوره، ریاست آکادمی ملی المپیک، و نیز مدیر دوره قدردانی نموده و عنوان کرد: مسئولین سازمان های ورزشی کشور باید توجه داشته باشند با حضور در این گونه برنامه های آموزشی، تنها با فراگرفتن آموزش به صورت یک جانبه (منولوگ) تأثیر قابل توجهی در مدیریت سازمان های ورزشی خود نخواهند داشت و باید در ضمن آموزش، به گفتمان مشترک و تبادل تجربه و عمل به آموزش های فراگرفته شده توجه خاص نمایند.

رئیس کمیته ملی المپیک در پایان اظهار داشت: اینگونه روش های آموزشی و تعاملی زمانی تأثیرگذارتر خواهند بود که  از سنین مدرسه آغاز شوند. ایشان از حضور به تدریج مدیران تحصیل کرده جوان در پست های مدیریتی سازمان های ورزشی ابراز خرسندی نموده و حضور مدیران با تجربه قبلی را در کنار آنها فرصت مغتنمی عنوان کردند.

در ادامه ناهید کریمی مدیر دوره مذکور به همراه اساتید دوره، توضیحات کاملی را از ساختار، اهداف و نحوه خاص آموزش در این دوره به ریاست کمیته ملی المپیک ارائه کردند. شرکت کننده ها نیز نقطه نظرات خود را مطرح و از ایجاد این موقعیت آموزشی ارزشمند برای هم افزایی و تبادل نظر برون سازمانی با سازمان های ورزشی مختلف کشور قدردانی نمودند.

لازم به ذکر است در روز نخست از ششمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی، کیس استادی‌ها (مطالعات موردی) شرکت کننده ها با موضوع بازاریابی در ورزش با حضور آقایان دکتر سید نصراله سجادی و دکتر فرشاد تجاری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین در روز دوم این نشست نیز مبحث سازماندهی یک رویداد بزرگ ورزشی توسط آقایان دکتر سید نصراله سجادی و دکتر اصغر رحیمی مطرح و ضمن بحث و تبادل نظر با شرکت کنندگان دوره، انجام کارهای گروهی به جهت آموزش بیشتر این موضوع در دستور کار اساتید دوره قرار گرفت.

شایان ذکر است دوره مذکور که از اسفند ماه سال 1397 آغاز شده است، طی یک نشست دو روزه دیگر در تاریخ های 27 و 28 شهریور به کار خود پایان خواهد داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز