خبرگزاری کار ایران

نامه تشکر آمیز توماس باخ برای صالحی امیری

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۱۷۱

توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک طی نامه ای به دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک از حضور وی در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید IOC تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در متن نامه تشکر آمیز توماس باخ به رییس کمیته ملی المپیک کشورمان آمده است:

 

جناب آقای سید رضا صالحی امیری

رییس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران

 

رییس محترم،

لطفا تشکر صمیمانه من را از بابت شرکت در صد و بیست و پنجمین سالگرد تاسیس کمیته بین المللی المپیک و افتتاحیه خانه المپیک پذیرا باشید.

همچنین مایلم قدردانی خود را برای سخنان محبت آمیز جنابعالی در مورد اقدامات حرفه ای تیم ما و حمایت ایشان از کمیته های ملی المپیک در جهت ایفای ماموریتها و مسئولیت هایشان در جنبش المپیک ابراز نمایم.شخصا قدردانی شما را به همکارانم در دپارتمان روابط کمیته های ملی المپیک از طرف شما،ابلاغ خواهم کرد.

از دعوت سخاوتمدانه شما برای بازدید از آن کمیته ملی المپیک و موزه المپیک تان سپاسگزارم،پس از بررسی دقیق برنامه کاری سال 2019 خود، متاسفانه باید بگویم نمی توانم تاریخ مشخصی را برای سفر به جمهوری اسلامی ایران قطعی اعلام نمایم،ولی یقینا بازدید از کمیته ملی المپیک شما را در آینده نزدیک در نظر خواهم داشت،در عین حال لطفا در این خصوص با دپارتمان روابط کمیته های ملی المپیک در تماس باشید.

باآرزوی بهترین ها بریهای جنابعالی و آن کمیته ملی المپیک در فعالیتها و تلاشهای آتی

 

با ارادات و احترام

 

تماس باخ

رییس کمیته بین المللی المپیک

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز