خبرگزاری کار ایران

نشست هم اندیشی روسای کمیته‌های جوانان هیات‌های فوتبال

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۳۸۵

نشست هم اندیشی روسای کمیته‌های جوانان هیات‌های فوتبال سراسر کشور صبح امروز در هتل آکادمی فوتبال آغاز شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اکبر محمدی رییس کمیته جوانان در ابتدای این نشست ضمن خوش آمدگویی به روسای کمیته‌های جوانان سراسر کشور اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسه هم اندیشی آشنایی و هماهنگی هرچه بیشتر با رویکرد، اهداف و برنامه‌های کمیته جوانان به منظور اجرای یک برنامه گسترده و هدفمند در این حوزه و در سراسر کشور است. ما باید به دنبال توسعه پایدار فوتبال پایه در سراسر کشور باشیم. یکی از اهداف ایجاد تیم‌های سایه برای تیم اصلی در هر رده سنی است، اقدامی که با هدف ایجاد پشتوانه مناسب برای تیم‌های ملی مختلف انجام می‌شود. همچنین در بخش استعدادیابی در روش جدید مراکز استعدادیابی را به شکل گسترده در تمامی استان‌های کشور فعال خواهیم کرد و استعدادیابی به شکل مستمر در این استان‌ها دنبال می‌شود.

ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال نیز در ادامه این جلسه با اشاره به اهمیت برگزاری چنین برنامه‌هایی اظهار داشت: این نشست با هدف استفاده از دیدگاهها و نظرات روسای کمیته‌های جوانان استان‌ها برگزار شده و قطعا می‌توانیم با برگزاری چنین جلساتی شاهد توسعه و پیشرفت فوتبال پایه در کشور باشیم. تک تک ما باید برای رفع مشکلات فوتبال کشور تلاش کنیم چرا که تنها اعضای خانواده فوتبال می‌توانند در حوزه فوتبال اثرگذار باشند و مشکلات را به شکل اصولی از میان بردارند.

شکوری اضافه کرد: سرنوشت و آینده فوتبال پایه در دست شماست و در همین راستا می‌توانید به بهترین شکل موجب پیشرفت و شکوفایی فرزندان ایران اسلامی در این عرصه باشید. فراموش نکنیم که تنها هدف آموزش فوتبال نیست بلکه هدف و وظیفه اصلی آموزش سبک زندگی است. بر اساس آنچه در دوره‌های گرس روتز AFC آموزش داده شده بچه‌ها باید از فوتبال لذت می‌برند و هدف نهایی این است.

گفتنی است دکتر مازیار رییس کارگروه تیم‌های ملی پایه، عباس چمنیان، دکتر آقایی و نیما نکیسا مسئول توسعه فوتبال پایه از دیگر سخنرانان این برنامه بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز