خبرگزاری کار ایران

۵ پدیده احتمالی فصل جدید بر اساس آمار

اخراجیِ استقلال و یاغی تراکتور!

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۶۶۸

چند بازیکن بعد از درخشش در فصل گذشته، برای لیگ نوزدهم راهی تیم جدیدی شدند تا نمایش‌شان به چشم بیاید.

به گزارش ایلنا،پنج بازیکنی که احتمالاً در فصل جدید می‌درخشند را پیش‌بینی می‌کنیم.چند بازیکن بعد از درخشش در فصل گذشته، برای لیگ نوزدهم راهی تیم جدیدی شدند تا نمایش‌شان به چشم بیاید. علی دشتی جزو بهترین بازیکنان سایپا بود که این فصل استقلالی شد. روح‌الله باقری قصد دارد در پدیده دوباره شکوفا شود. گوهری و بهزادی هم جزو بهترین دروازه‌بان‌های فصل قبل بودند که آن‌طور که باید دیده نشدند. همچنین رضا شکاری هم به ایران برگشت و در همان ابتدا با دور زدن پرسپولیس و حضور در تراکتور، سروصدای زیادی بلند کرد.همه آمارهای زیر بر اساس داده‌های متریکا است.

علی دشتی

وینگر 24 ساله فصل قبل سایپا با 4 گل زده، دومین گلزن برتر تیمش بود. ضمن اینکه دشتی 1 پاس‌گل هم داده بود. علی دشتی یک‌مرتبه هم با خطای پنالتی متوقف‌شده بود و این بازیکن تکنیکی به‌طور متوسط در هر مسابقه نزدیک به 2 مرتبه بازیکنی از حریف را با دریبل جا می‌گذاشت. آمارهایی که استقلالی‌ها را امیدوار می‌کند در فصل آینده دشتی در تیمی بزرگ‌تر، نمایشش بهتر دیده شود و جزو بهترین بازیکنان لیگ لقب بگیرد.

روح‌الله باقری

استقلال شماره ده فصل قبلش را هم به دلیل انضباطی از تیم کنار گذاشت. باقری فصل قبل نتوانست حتی در نیمی از مسابقات هم حضورداشته باشد، بااین‌حال روی 4 گل تیمش تأثیر مستقیم داشت. باقری پیش‌ازاین همراه خونه‌به‌خونه در لیگ یک هم کیفیت بازی‌اش را نشان داده بود و احتمالاً در تیم تهاجمیِ گل‌محمدی دوباره شکوفا شود.

احمد گوهری

گوهری دروازه‌بان 23 ساله‌ای است که فصل قبل در 14 مسابقه رحمان احمدی را نیمکت‌نشین کرده بود. گوهری فصل گذشته سه کلین‌شیت ثبت کرد و میانگین گل خورده 1.2 بود. همچنین  در هر مسابقه نزدیک به 2 مهار توپ داشت. آمارهایی که ابراهیم صادقی را قانع کرد به‌جای اکبر منادی که به پدیده رفت، او را بخرد.

رضا شکاری

21 ساله، باسابقه 2 فصل حضور در لیگ روسیه؛ رضا شکاری هرچند دوران لژیونری پرفروغی را رقم نزد، ولی تجربه‌خوبی در سن کم کسب کرد. شماره ده تیم ملی امید حتی در یک‌قدمی توافق با پرسپولیس هم حضور داشت، ولی درنهایت راهش را به سمت تبریز کج کرد. با جدایی استوکس، شکاری فرصت خوبی دارد که خودش را به دنیزلی اثبات کند.

یوسف بهزادی

فصل قبل پدیده بعد از استقلال و پرسپولیس کمترین گل خورده لیگ را داشت. ذوب‌آهن هم با از دست دادن رشید مظاهری، دروازه‌بان اصلی این تیم را خرید. بهزادی فصل گذشته در 16 مسابقه حضور داشت که 9 کلین‌شیت ثبت کرد و فقط 8 گل خورد. بهزادی جزو معدود دروازه‌بان‌هایی در لیگ برتر است که توانایی سوئیپری و دفع توپ‌های پشت دفاع را دارد. اتفاقی که احتمالاً در تیم منصوریان به‌خوبی به چشم بیاید و بهزادی با تکرار عملکرد فصل قبل، نگاه‌ها را جلب خودش کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز