خبرگزاری کار ایران

امیدواریم ورزشگاه‌ها در کوتاه ترین زمان آماده برگزاری لیگ شوند

شکوری: حمایت فدراسیون فوتبال، حمایت قاطع از داوران است

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۴۷۴

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ آماده برگزاری لیگ برتر به شرط آماده شدن حداقل زیر ساختهای ورزشگاهها است.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ابراهیم شکوری در در آیین اختتامیه کلاس توجیهی و دانش افزایی پیش فصل داوران و کمک داوران لیگ برتر فوتبال ضمن قدردانی از برگزار کنندگان و شرکت کنندگان در این کلاس گفت: جا دارد از کلیه حاضران، شرکت کنندگان همچنین شرکت نفت پارس حامی مالی داوران فوتبال و موسسه سفیر، حامی آموزشی فدراسیون کشور تشکر کنیم. حمایت فدراسیون فوتبال حمایت قاطع از داوران است و به طور قطع در رقابت های فصل جدید نیز شاهد این رویکرد خواهیم بود و طبق پروتکل ها و قوانین با متخلیفین در سریعترین زمان برخورد صورت میگیرد که برای نمونه می توان به دستور موقت صادره لیگ فوتسال در کمتر از ٢٤ ساعت اشاره کرد . امیدواریم رقابت های لیگ با کمترین اشتباه داوری های برگزار شود و این را به خوبی می دانیم به صفر رساندن اشتباهات غیر ممکن است.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال اضافه کرد: خوشبختانه تجهیز، آماده سازی و رفع نواقص ورزشگاهها به خوبی در حال انجام است و امیدواریم در کوتاه ترین زمان ممکن با رعایت الزامات و آماده سازی استادیوم ها شاهد آغاز رقابت های لیگ برتر باشیم. در پایان مجددا از تمامی عوامل برگزاری این کلاس و خصوصا داوران تشکر می کنم و امیدوارم شاهد قضاوت های بسیار خوب و موفقی در فصل آتی فوتبال ایران باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز