خبرگزاری کار ایران

طباطبایی استاد بزرگ فرانسوی را شکست داد

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۱۶۵

طباطبایی در دور هفتم مسابقات شطرنج آزاد بیل در سوئیس به پیروزی رسید.

به گزارش ایلنا، محمدامین طباطبایی، استاد بزرگ شطرنج ایران در دور هفتم مقابل استاد بزرگ فرانسوی باریتینگ 2531 به پیروزی رسید.

طباطبایی با ریتنیگ ۲۶۰۱ در دور اول این مسابقات مقابل کریستیانو از هند با ریتینگ ۲۲۰۸ قرار گرفت و توانست این رقابت‌ها را با برد شروع کند. این استاد بزرگ شطرنج در دور دوم مقابل گرلف با ریتینگ ۲۴۱۷ از آلمان روبه‌رو شد و توانست دومین پیروزی خود را کسب کند همچنین در بازی پنجم مقابل استنی با ریتینگ ۲۵۲۵ از هند قرار گرفت و این شطرنج باز هندی را شکست داد. این پیروزی در حالی بود که طباطبایی توانسته بود در بازی چهارم به پیروزی برسد. این شطرنج باز در دور ششم مقابل بریک از کرواسی با ریتینگ ۲۵۷۳ متوقف شد.

تنها شکست این استاد بزرگ شطرنج در دور سوم مقابل ماستروسیلیس از یونان با ریتینگ ۲۵۱۸ بود.

مسابقات آزاد بیل در سوئیس در حال برگزاری است که ۱۳۲ شطرنج باز در آن شرکت دارند و محمدامین طباطبایی با 8 پله صعود اکنون در جایگاه اولی مشترک این رقابت‌ها قرار دارد.
طباطبایی در دور هشتم (پیش از پایانی) روی میز یک به مصاف جفری شیونگ، سوپر استاد بزرگ آمریکایی که بخت نخست قهرمانی رقابت ها نیز هست خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز