خبرگزاری کار ایران

ووکسوویچ: ایران خوب است اما ترافیکش زیاد است / رتبه تک رقمی برای پیکان مقدور است

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۲۹۸

مدافع مونته نگرویی تیم پیکان می‌گوید از زندگی در ایران راضی است و برای فصل آینده رتبه تک رفمی را برای تیم تهرانی پیش بینی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مارکو ووکسویچ با جدایی مگنو باتیستا از پیکان تهران در حال حاضر تنها بازیکن خارجی این تیم است. این مدافع اهل مونته نگرو سال گذشته به پیکان ملحق شد و عملکرد خوبی از خود برجای گذاشت. با مارکو درباره شرایط آماده سازی پیکان و زندگی در ایران صحبت کردیم که در ادامه می‌خوانید:

* نیم فصل حضور در تیم پیکان چطور بود؟

خیلی خوب بود و از شرایط خودم راضی بودم. در چهار پنج بازی اول عملکرد خوبی داشتم. بعد از آن اما متاسفانه دچار کشیدگی عضلات پشت پا شدم و افت کردم چون فشار تمرینات را کاهش داده بودم.

* همکاری با آقای فرکی چگونه بود؟

همکاری با ایشان برای همه ما الهام بخش است. ایشان خیلی مربی خوب و بااخلاقی هستند و به بازیکنان احترام می‌گذارد. احترام در تیم ما دو طرفه است.

* در تیم با کدام یک از بازیکنان صمیمی هستی؟

من با مهران موسوی و حجت حق وردی و سعید واسعی چون نسبت به بقیه بازیکنان بیشتر به زبان انگلیسی مسلط هستند بیشتر ارتباط دارم و همینطور با آقای فرکی هم رابطه خوبی دارم.

* در تابستان بازیکنای زیادی از پیکان جدا شدند و اسکلت تیم دستخوش تغییر شد. به نظرشما این چقدر می‌تواند تاثیرگذار باشد؟

این مسائل برعهده کادرفنی است تا جایی که من می‌دانم چند بازیکن را اینجا می‌خواستند اما قراردادهای آنها تمام شده بود و با پیشنهاد بهتری که به دستشان رسید پیکان را ترک کردند. خیلی‌ها هم کادر فنی صلاح می‌دانست تغییرات را اعمال کند و از تیم جدا شدند. 

* فصل بعدی را چطور پیش بینی می‌کنی؟ پیکان توانایی کسب رتبه تک رقمی را دارد؟

تمرینات پیکان از 40 روز پیش آغاز شده است و من 15 روز دیرتر به تمرینات ملحق شدم. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان خوبی جذب شده‌اند. امیدوارم که بتوانیم فصل خوبی داشته باشیم و فکر می‌کنم که کسب رتبه تک رقمی برای پیکان مقدور است و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به این هدف دست پیدا کنیم.

* از زندگی در ایران راضی هستی؟ سابقه کمی داشته که بازیکن مونته نگرویی در ایران حضور داشته باشد.

بله چراکه نه. خیلی راضی هستم و اینجا مردمان خونگرمی دارد. در ایران مهمان‌نوازی را تجربه کردم و از انتخابم راضی هستم. من امیدوارم که کاری انجام بدهم تا بازیکنان بیشتری از مونته نگرو به ایران بیایند. اینطور هم نبود که به خاطر مسائل مالی ایران با انتخاب کنم. همسرم هم سال گذشته برای یک ماه به ایران آمد و اینجا در کنار من بود. ایران کشور خوبی است اما از نظر من ترافیکش زیاد است(باخنده.) درآمدم در تیم پیکان با تیم سابقم تفاوتی ندارد و دوست داشتم یک چالش جدید را انتخاب کنم. پیکان تیم منظمی است و مدیران هر هفته حداقل یکبار در تمرینات حاضر می‌شوند که این خیلی خوبی است. 

* از شرایط بقیه تیم‌ها آگاه هستی؟

نه ما در حال حاضر فقط روی پیکان تمرکز کرده‌ایم. طبیعی است تیم‌هایی که فصل گذشته با آنها بازی کرده بودیم با تغییرات مواجه شده‌اند و طبیعی است که شناخت کاملی از آنها نداشته باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز