خبرگزاری کار ایران

حمودی: نگاه پیکان به سهمیه آسیایی است / استقلال امسال ثبات دارد

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۷۳۷

کاپیتان تیم پیکان اظهار داشت: اینطور نیست که بخواهیم دنبال راحت طلبی باشیم و تلاش کادرفنی این است که به رتبه‌های بالای جدول فکر کنیم تا حداقل به سهمیه آسیایی دست پیدا کنیم.

علی حمودی در گفت و گو با ایلنا درباره شرایط آماده سازی تیم پیکان اظهار داشت: ما تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و یکی از بهترین بدنسازی‌های پیش فصل را تجربه کردم. هم فشار تمرینات به اندازه بود و هم به صورت منظم پیگیری می‌شد. چند روزی است که بازی‌های دوستانه را آغاز کردیم تا به شرایط مسابقه هم برگردیم. با اینکه چند بازیکن فصل گذشته را از دست دادیم اما مشکلی نیست و شرایط خیلی خوبی داریم.

حمودی درباره دریافت بازوبند کاپیتانی پیکان گفت: در هر تیمی که حضور داشتم زیاد به این مسئله فکر نکردم. همیشه احترام همه را نگه داشتم و این را همه می‌دانند که بازوبند فقط یک پارچه است اما برای کاپیتان یک ارزش بالایی باید داشته باشد. بعد از سه چهار سالی که در پیکان حضور دارم روزهای خوبی را با این تیم سپری کردم و این وظیفه را در حالی به دوش میکشم که بازیکنان دیگری هم هستند لیاقت این عنوان را داشته باشند. 

او ادامه داد: کاپیتانی مطمئنا وظیفه سنگینی است و امیدوارم که موفق باشم. من مقطعی بازوبند کاپیتانی تیم تراکتور را داشتم و فکر نمی‌کنم زیاد کار سختی در پیکان داشته باشم چون بازیکنانش از نظر اخلاقی و تاکتیکی بی نظیر هستند. 

حمودی درباره همکاری با حسین فرکی در پیکان عنوان کرد: من مقطعی در سپاهان با آقای فرکی همکاری داشتم. همه بازیکنان زیر نظر ایشان احساس راحتی می‌کنند و به راحتی کارشان را انجام می‌دهند. اینطور نیستند که بعد از یک باخت بخواهند بازیکنی را مقصر جلوه بدهند. از نظر فنی که همه اهالی فوتبال از ایشان شناخت دارند و درباره مسائل اخلاقی هم خیلی هوای بازیکنان را دارند. امیدوارم امسال همه در کنار هم یک فصل خوب داشته باشیم.

کاپیتان پیکان درباره اینکه فصل گذشته افت مقطعی باعث شد تا پیکان از رتبه‌های بالای جدول فاصله بگیرد گفت: بله این افت به ما ضربه زد اما در نیم فصل دوم تفاوت داشت و بهتر شدیم. چند برد باعث شد تا جایگاه بدی در جدول نداشته باشیم به هر حال آن فصل گذشته و ما به آینده نگاه می‌کنیم. برای روزهای خوب برنامه ریزی می‌کنیم تا دچار مشکل نشویم.

حمودی درباره پیش بینی از فصل آینده پیکان اظهار داشت: صحبت‌هایی که آقای فرکی با انجام داده‌اند بر این اساس بود که دید ما به هیچ به میانه جدول نباشد. اینطور نیست که بخواهیم دنبال راحت طلبی باشیم و تلاش کادرفنی این است که به رتبه‌های بالای جدول فکر کنیم تا حداقل به سهمیه آسیایی دست پیدا کنیم.

بازیکن سابق استقلال درخصوص اینکه شرایط استقلال را پیگیری می‌کند یا خیر، گفت: بله، احساس می‌کنم استقلال امسال ثبات دارد. منظورم از شروع فصل است چون فصل گذشته شرایط برای شروع تمرینات مشخص نبود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز