خبرگزاری کار ایران

شناختم از شاهین کمک می‌کند پیروز شویم

نیکخوی: از اسم پرسپولیس ترسی نداشتیم/ انتظارم برای لیگ برتری شدن به سر رسید

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۴۱۴

مدافع چپ سایپا در مورد بازی با پرسپولیس در جام شهدا صحبت کرد.

کمال الدین نیکخوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی مقابل پرسپولیس و برتری در این دیدار اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و پرسپولیس یکی از قطب‌های فوتبال ایران و آسیا محسوب می‌شود و می‌دانستیم کار سختی مقابل آنها داریم ولی کادرفنی روحیه خوبی به ما تزریق کرده بود و توانستیم با تدابیری که اندیشیده شده بود بازی قابل قبولی ارائه دهیم و مزد برتری‌مان را گرفتیم.

وی در مورد اینکه فکر برتری در این بازی را می‌کرد یا نه، گفت: چرا که نه؟ در فوتبال هیچ کاری نشد ندارد و ما هم می‌دانستیم می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و نتیجه خوبی بگیریم و بدون اینکه از اسم حریف ترسی داشته باشیم به میدان آمدیم و پیروز شدیم. پرسپولیس تیم بزرگی است ولی همانطور که گفتم انگیزه ما برای برتری در این بازی خیلی زیاد بود و تبدیل به نقطه قوت ما شد.

مدافع چپ سایپا در مورد تقابلش با بازیکنان سمت راست پرسپولیس هم عنوان کرد: بازیکن مقابل من در طول بازی چند بار عوض شد، در دقایقی عالیشاه بود در دقایقی احمدزاده و در دقایقی ترابی. کار خیلی سختی مقابل آنها داشتم ولی فکر می‌کنم عملکردم خوب بود و کادرفنی هم رضایت داشت.

نیکخوی در مورد اینکه گفته می‌شود پرسپولیس نسبت به زمان برانکو ضعیف شده گفت: نه نمی‌شود گفت پرسپولیس ضعیف شده و این بازی ملاک مناسبی نیست چرا که آنها در فصل بدنسازی هستند و در این بازی هم دقایق زیادی نفرات اصلی حضور نداشتند ولی ما با آمادگی کامل به زمین رفتیم.

وی در رابطه با دیدار فینال مقابل شاهین هم عنوان کرد: بازی سختی داریم ولی من خودم به تازگی از شاهین جدا شدم و روی این تیم و مربی و تفکراتش و همچنین بازیکنان این تیم شناخت خوبی دارم و بازی مقابل تیم سابقم یک شانس خوب برای من است و فکر می‌کنم این شناخت به من کمک کند تا برای موفقیت سایپا تلاش کنم. ما برای قهرمانی وارد این بازی‌ها شدیم و امیدوارم جام را بالای سر ببریم.

مدافع سایپا در مورد اینکه چرا دیر به لیگ برتر اضافه شده خاطرنشان کرد: در حال حاضر 29 سال دارم و می‌توانستم زودتر از این کارم را در لیگ برتر شروع کنم ولی امکانش فراهم نمی‌شد. با ماشین سازی، پارس جم و شاهین شهرداری به لیگ برتر آمدم ولی بعد از اینکه صعود می‌کردیم من را نمی‌خواستند و به هر حال سلیقه سرمربی تیم بود ولی انقدر تلاش کردم تا به خواسته خودم رسیدم و اولین بار قرار است بازی در لیگ برتر را تجربه کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز