خبرگزاری کار ایران

قرار شد از استقلال به فیفا شکایت کنم

پادووانی: مطمئن باشید دیگر منتظر استقلالی‌ها نمی‌مانم چون پاسخگوی من نیستند

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۳۰۵

بازیکن برزیلی سابق استقلال می‌خواهد با گشودن پرونده‌‌ای در فیفا و شکایتی رسمی مانند پروپئیچ طلبش را دریافت کند

به گزارش ایلنا، درحالی‌که طرفداران استقلال از بابت پرداخت طلب پروپئیچ خیالشان راحت بود و از کسر امتیاز و محرومیت در پنجره نقل و انتقالاتی گریختند، اظهارات جدید لئوناردو پادوانی موجب آزرده خاطر شدن هواداران شد. بازیکن 35ساله که اکنون در برزیل حضور دارد بابیان اینکه برای ادامه روند درمانی خود به پول نیاز دارد و طلبش از باشگاه استقلال هنوز به‌صورت کامل پرداخت‌نشده است دوباره بر سر زبان‌ها افتاد.

بازی برگشت استقلال و فولاد در لیگ هفدهم آخرین مسابقه‌ای بود که لئوناردو پادوانی پیراهن استقلال را برتن کرد. او با برخوردی که با آرمین سهرابیان داشت از ناحیه گردن آسیب دید و توان حرکتی خود را از دست داد. پادوانی پس از مدتی حضور در تهران و پیگیری روند درمان زیر نظر کادر پزشکی باشگاه به برزیل سفر کرد تا در زادگاهش درمان شود.

این مدافع 35 ساله که به‌تازگی با تمریناتی که داشتی راه رفتن با مراقبت را آغاز کرده، با انتشار پیامی تلخ از هواداران استقلال کمک خواست تا مسئولان این باشگاه را وادار به تسویه‌حساب با این بازیکن کنند تا او بتواند روند درمانش را تکمیل کند. پادوانی که بحث مربیگری‌اش در استقلال و حضور در کادرفنی هم مطرح شده بود، عنوان کرده بود که باشگاه استقلال پاسخگوی تلفن‌های این بازیکن نیست.

در رابطه با پادوانی طرفداران استقلال باید نگرانی جدیدی داشته باشند. این بازیکن باوجوداینکه مدت‌زمان زیادی خواستار پرداخت مطالباتش شده و مدیران باشگاه هم به‌تازگی اعلام کردند که این ماجرا را در دستور کار قرار داده‌اند اما خیلی جدی پیگیر دریافت باقی‌مانده قراردادش است. ازاین‌رو این بازیکن برزیلی می‌خواهد با گشودن پرونده‌‌ای در فیفا و شکایتی رسمی مانند پروپئیچ طلبش را دریافت کند.

پادوانی در این خصوص گفت: من کلاً 140 هزار دلار از استقلال‌طلب داشتم. قبل از اینکه از ایران بروم به باشگاه استقلال نامه‌ای دادم که مدیرعامل استقلال گفتند مشکلی نیست و طلب را پرداخت می‌کنیم. اما متأسفانه هرروز مثل امروز تنها حرف و حرف و حرف می‌شنوم. من طلب زمانی که آقای منصوریان در استقلال بودند را گرفتم ولی بعدش قرار شد 140 هزار دلار باقی‌مانده را قسط‌بندی کنند.ماه اول و دوم هر قسط 20 هزار دلار ماه و سوم چهار دو 50 هزار دلار قرار بود پرداخت شود. قرار شد دو قسط پایانی هر شش ماه یک‌بار باشد که متأسفانه دیگر پرداخت نشد و من الان نزدیک به 100 هزار دلار از استقلال‌طلب دارم. چند وقت پیش با یک وکیل برزیلی صحبت کردم و قرار شد از استقلال به فیفا شکایت کنم. حتی یک واسطه هم از استقلالی‌ها با من تماس گرفت ایشان در گرجستان تیم داری می‌کنند و به من گفتند که درباره این طلب با باشگاه صحبت می‌کنند. اما من نمی‌خواهم که دیگر وعده‌ و وعید بشنوم. وکیل برزیلی از من خواست عکس‌های مصدومیت در زمین، آمبولانس و حتی بیمارستان را برای او ارسال کنم تا آن‌ها را به فیفا نشان بدهد. مطمئن باشید دیگر منتظر استقلالی‌ها نمی‌مانم چون پاسخگوی من نیستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز