خبرگزاری کار ایران

صبح امروز در محل باشگاه برگزار شد؛

نتایج جلسه مدیران استقلال در مورد هلمکه / تایید مصدومیت هافبک آبی ها مقابل نفت آبادان

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۲۵۹

از این پس بازیکنان درخواستی باشگاه باید توسط کمیته پزشکی باشگاه تحت معاینات پزشکی قرار بگیرند و سپس اقدامات بعدی در خصوص آنها صورت بگیرد.

جلسه مسئولان باشگاه استقلال درباره وضعیت هلمکه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، جلسه مسئولان باشگاه استقلال درباره وضعیت هلمکه امروز(پنج‌شنبه) در ساختمان باشگاه استقلال برگزار شد که در این جلسه، بهرام افشارزاده، مسعود معینی، علی نظری جویباری، میرشاد ماجدی، دکتر مردانی، دکتر امین نوروزی و دکتر ستوده حضور داشتند و همچنین با دکتر ابراهیمیان نیز از طریق تلفن ارتباطی تلفنی برقرار شد و در نهایت نتایج زیر بعد از بحث‌ها و گفت‌وگو ها به دست آمد:

۱ - هندریک هلمکه در تاریخ ۱۷ دی ماه ۹۳ به صورت استاندارد در کلینیک پزشکی ورزشی فوتبال ایران تست‌های سلامتی خود را گذرانده است و به این ترتیب او تا آن تاریخ مشکلی نداشته است.

۲ - هلمکه به دلیل مصدومیت در بازی تدارکاتی با صنعت نفت آبادان دچار پارگی مینیسک خارجی زانوی راست و صدمه در غضروف استخوان کوندیل خارجی استخوان ران بوده و نیاز به حداقل ۶ هفته درمان و بعد از دوره درمان نیاز به بررسی مجدد وضعیت داشته است.

۳ - از این پس بازیکنان درخواستی باشگاه باید توسط کمیته پزشکی باشگاه تحت معاینات پزشکی قرار بگیرند و سپس اقدامات بعدی در خصوص آنها صورت بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز