خبرگزاری کار ایران

قهرمانان دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون دختران شناخته شدند

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۵۶۸

دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون دختران کشور رده سنی زیر ۱۷ و ۱۹ سال که در روزهای ۲۶ تا ۲۸ تیر ماه جاری در شهرستان کرمان جریان داشت عصر امروز جمعه با شناخت برترین های این مسابقات به کار خود پایان داد .

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ، دیدار نهایی یک نفره رده سنی زیر ۱۹ سال بین نسیم صفایی و پریا اسکندری هر دو نفر از تهران برگزار شد که این دیدار در پایان به سود نسیم صفایی خاتمه یافت .

پریا اسکندری دوم شد و رمینا تاجیک و یگانه تفرشی هر دو نفر از تهران به مقام سوم مشترک دست یافتند

همچنین دیدار فینال دو نفره روه سنی زیر ۱۹ سال بین تیم دونفره نسیم صفایی و حنانه یعقوب زاده از تهران و نرگس افشاری و رومینا تاجیک از تهران برگزار شد که این دیدار در پایان با قهرمانی تیم دونفره صفایی و یعقوب زاده به اتمام رسید .

تیم دو نفره افشاری و تاجیک دوم شدند و تیم های دونفره یگانه تفرشی و پریا اسکندری از تهران به همراه تیم دونفره گلناز کلهر و مبینا سیف الهی از تهران به مقام سوم مشترک دست یافتند

در دیدار نهایی یک نفره رده سنی زیر ۱۷ سال نیز فاطمه بابایی از آذربایجان شرقی به مصاف مریم سلطانی از فارس رفت که در پایان این دیدار فاطمه بابایی با پیروزی برابر حریف خود به مقام نخست دست یافت .

مریم سلطانی دوم شد و پرنیا یزدانی و فاطمه مونس خواه از آذربایجان شرقی به مقام سوم مشترک دست یافتند

همچنین دیدار نهایی دو نفره رده سنی زیر ۱۷ سال بین تیم های دونفره ساره امینیان           و کیمیا آزادواری از تهران و فاطمه فنایی و حنانه رجبی از سمنان  برگزار شد که در پایان این مسابقه تیم دونفره امینیان و آزادواری با غلبه بر حریفان خود به مقام قهرمانی دست یافتند . 

تیم دو نفره فنایی و رجبی  دوم شد و تیم های دونفره  مریم سلطانی و مریم اسماعیل تبار از فارس و زهرا احمدیان و زهرا پورحسن از آذربایجان شرقی به مقام سوم مشترک دست یافتند . 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز