خبرگزاری کار ایران

گوهری: مطمئن بودم به تیم ملی دعوت می‌شوم/ آن توپ 50 بار دیگر هم گل نمی‌شد

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۸۰۱

گلر تیم ملی کشورمان از اولین تجربه بازی ملی خودش صحبت کرد.

احمد گوهری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص اولین تجربه حضورش در اردوی تیم ملی اظهار داشت: اردوی خیلی خوبی بود و جو خیلی خوبی در آن حاکم بود چون خیلی از بچه‌ها اولین بار به تیم بزرگسالان دعوت می‌شدند و انگیزه و شور حال خاصی داشتند و برای من هم تجربه خوبی بود که در این مدت کوتاه چیزهای زیادی یاد گرفتم.

وی در مورد اینکه انتظار دعوت شدن را داشت یا نه،‌ گفت: صد در صد مطمئن بودم به تیم ملی دعوت می‌شوم و دیر و زود داشت ولی سوخت و سوز نداشت. من حتی فصل گذشته باید دعوت می‌شدم و صحبت‌هایش به گوشم رسیده بود ولی اتفاقاتی افتاد که دیگر نتوانستم بازی کنم و بیرون نشستم و الان هم که دعوت شدم بازی نکرده بودم و مربوط به عملکردم در همان مقطع فصل قبل بود.

گلر تیم ملی کشورمان در خصوص اولین بازی ملی خود هم عنوان کرد: فکر می‌کنم در مجموع عملکرد بدی نداشتم هرچند که انتظارم از خودم کمی بیشتر از این بود ولی شرایط عادی در تیم ملی حاکم نبود. نفراتی که بازی می‌کردند اولین بار بود دور هم جمع شده بودیم و هماهنگ نبودیم. در تمرینات هم کار تیمی نداشتیم و فقط با مربی گلرها اختصاصی تمرین می‌کردیم و به همین دلیل هماهنگی میان من و خط دفاع وجود نداشت ولی در مجموع فکر می‌کنم بد هم نبود.

گوهری در مورد گلی که دریافت کرد هم خاطرنشان کرد: روی این گل مقصر نبودم و مشکل همان عدم هماهنگی بود. البته آن توپ با خوش شانسی بازیکن امید وارد دروازه شد و شاید 50 بار دیگر هم می‌زد توپ گل نمی‌شد ولی در این صحنه خوش شانس بود.

وی در مورد اینکه به نظرش بازهم به تیم ملی دعوت می‌شود یا نه گفت: همه تلاشم را می‌کنم تا نظر کادرفنی تیم ملی را جلب کنم. اینطور که مشخص بود از عملکردم راضی بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز