خبرگزاری کار ایران

واسعی: دوست دارم در تیم ملی مثل علی کریمی باشم

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۸۱۹

هافبک تیم پیکان گفت: در نگاه اول دوست دارم که رضایت ویلموتس را جلب کنم و در تمرینات خودم را نشان بدهم تا آینده خوبی را برای خودم رقم بزنم.

سعید واسعی در گفت و گو با ایلنا، درباره تمدید قرارداد با پیکان با وجود پیشنهادهای دیگر گفت: چند پیشنهاد به دستم رسیده بود اما قرارداد دوساله با پیکان امضا کرده بودم و به همین دلیل تصمیم گرفتم که یک فصل دیگر در خدمت این تیم خودروساز باشم. تیم‌های اصفهانی و تبریزی پیشنهاد ارائه کردند اما با احترام به آنها من در پیکان ماندنی شدم. 

او ادامه داد: پیکان باشگاهی است که به نظرم هر جایی یک ثباتی می‌خواهد و هنوز خیلی جا دارد که به تجربیاتم اضافه کنم و به همین دلیل تصمیم گرفتم که برای کسب تجربه بیشتر در پیکان بمانم. 

واسعی درخصوص پیش بینی از آینده خود در فصل آینده گفت:‌ من امسال باتوجه به برنامه‌هایی که دارم خیلی تلاش می‌کنم که همیشه آماده باشم و حالا هم که به اردوی تیم ملی دعوت شده‌ام با قدرت ادامه بدهم تا در اردوهای دیگر هم باشم. من همیشه دوست داشتم که برای تیمم مثمرثمر باشم و نسبت به سال گذشته بهتر باشم. فصل قبل مصدومیت نیم فصل اول باعث شد تا چندین هفته از مسابقات جام حذفی و لیگ برتر دور باشم.

هافبک پیکان درباره لیست جدید تیم ملی و حضورش در نفرات انتخاب شده از سوی ویلموتس گفت: واقعا اتفاق خوبی بود و سورپرایز شدم. آقای ویلموتس به جوان‌ها اعتقاد خاصی دارند و امیدوارم که بتوانیم لایق این حسن انتخاب ایشان باشیم و حداقل به نحوی خودمان را نشان بدهیم. اکثر بازیکنان دعوت شده به این اردو فکر می‌کنم زیر 27 سال باشد و این حرکث مثبتی است که برای بازیکنان لیگ برتری دیگر هم انگیزه ایجاد شود و امیدوارم هر کسی که لیاقتش را دارد لباس تیم ملی را برتن کند.

واسعی درباره رقابت در خط میانی تیم ملی گفت: بله یکی از مهم‌ترین پست‌ها در فوتبال همین خط هافبک است و اینکه تیم ایران هم همواره هافبک‌های خوبی داشته است. خودم چون پشت مهاجم بازی می‌کنم و خیلی هم به این پست علاقه دارم و چپ پا هم هستم، انرژی فراوانی دارم که خودم را در تیم بگنجانم. در نگاه اول دوست دارم که رضایت ویلموتس را جلب کنم و در تمرینات خودم را نشان بدهم تا آینده خوبی را برای خودم رقم بزنم.

او درباره اینکه کدام یک از هافبک‌های تیم ملی را به عنوان الگو انتخاب می‌کند گفت: از کودکی عاشق علی آقای کریمی بوده‌ام و ایشان بار فنی بسیار بالایی داشته‌اند. خارج از ایران هم رونالدو پرتغالی را دوست دارم؛ دلیلم برای علاقه به این بازیکن تلاشی بوده که از گذشته داشته و موفقیت‌های بزرگی را کسب کرده است. او همیشه تلاش کرده که بهترین باشه و برای همین زحمت هم کشیده است. تلاش می‌کنم که شبیه آقای کریمی باشم و روزهای بیشتری را در تیم ملی افتخار برتن کردن پیراهن کشورم را داشته باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز