خبرگزاری کار ایران

امیدوارم با دنیزلی اولین قهرمانی را تجربه کنیم

تیکدری: برای قهرمانی نیاز به حمایت هواداران داریم

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۵۸۰

بازیکن تیم تراکتور گفت: دنیزلی مربی بادانش و خوبی است که امیدوارم بتوانیم اولین قهرمانی مان را با هدایت ایشان تجربه کنیم.

به گزارش ایلنا، مهدی تیکدری در حاشیه تمرین اولین روز از اردوی تراکتور در ارزروم گفت: در حال انجام تمرینات بدنسازی هستیم و طبیعی است که در ابتدای فصل، شرایط ایده آل را نداشته باشیم و روز به روز بدنمان بهتر می شود و به شرایط خوبی می رسیم.

او ادامه داد: کمپ "پولات ریزورت" ارزروم در موقعیت بسیار خوبی از نظر ارتفاع و آب و هوا قرار دارد و مطمئنا با پایان این اردوی دو هفته ای، بدن بازیکنان در شرایط خوبی قرار خواهد گرفت. برای رسیدن به قهرمانی باید خیلی سختی کشید و باید به خوبی کار و تلاش کنیم تا در طول فصل به مشکل برنخوریم.

وی در خصوص حضور دنیزلی در تراکتور گفت: آقای دنیزلی نیاز به تعریف و تمجید من ندارند و کارنامه اش مشخص است. دنیزلی مربی بادانش و خوبی است که امیدوارم بتوانیم اولین قهرمانی مان را با هدایت ایشان تجربه کنیم. به هواداران قول می دهیم که با تمام وجود برایشان بجنگیم و با قدرت کار کنیم. برای قهرمانی نیاز به حمایت دارم و امیدوارم هواداران از ابتدا تا انتهای فصل از ما حمایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز