خبرگزاری کار ایران

آغاز الکلاسیکوی نقل و انتقالاتی؛ رئال و بارسلونا به دنبال فروش ستاره‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۴۰۵

رئال مادرید و بارسلونا امیدوارند با فروش بازیکنان خود یک خرید بزرگ در این تابستان انجام دهند.

به گزارش ایلنا، بارسلونا نمی‌تواند نیمار را برگرداند و مادرید باید از خیر پل پوگبا بگذرد. دیلی میل به همین منظور به فهرست بازیکنان دو تیم اشاره کرده که این باشگاه‌ها تلاش می‌کنند آنها را بفروشند، بلکه بتواند از این طریق بخشی از دارایی های خود را به پول تبدیل کنند، و تا به حال ناکام بوده‌اند‌.

اسامی این بازیکنان به شرح زیر است:

رئال مادرید:

گرت بیل، 71 میلیون پوند

مادرید به این برداشت اشتباه دچار شده بود که باشگاه‌های لیگ برتری به دنبال جذب گرت بیل هستند و حساب نکرده بودند که تقریبا تمام باشگاه‌های طراز اول اروپا برای پرداخت پول هنگفت انتقال این بازیکن 29 ساله ولزی و همچنین دستمزدش مشکل دارند. همچنان امید هست که منچستریونایتد به‌عنوان بخشی از قرارداد انتقال پوگبا به مادرید، بیل را به خدمت بگیرد اما نزدیکان بیل گفته‌اند که این اتفاق رخ نمی‌دهد.

خامس رودریگس، 36 میلیون پوند

رئال، خامس را دو سال به بایرن قرض داد و آنها را آزاد گذاشت تا پس از دوران قرضی اگر می‌خواهند او را به طور دائم به خدمت بگیرند. تیم آلمانی مشکل با قرض گرفتن او نداشت اما تصمیم گرفت او را نخرد بنابراین مادرید در مورد فروش ستاره کلمبیایی به خانه اول برگشته. خامس همیشه رابطه خوبی با کارلو آنچلوتی داشته و همین شاید در ناپولی را برایش باز نگه دارد هرچند ایتالیایی‌ها هم ترجیح می‌دهند او را قرض بگیرند.

ایسکو، 71 میلیون پوند

مارکا هفته گذشته گزارش داد که منچسترسیتی با 80 میلیون یورو به دنبال جذب ایسکو است و رئال خوشحال می‌شود اگر این اتفاق عملی شود اما مشکل اینجا است که کسی حاضر نمی‌شود برای بازیکنی که در دو سال اخیر کار خاصی انجام نداده، چنین پولی بدهد. ایسکو بازیکن مورد علاقه پپ گواردیولا نیست و بعید است تیم دیگری از لیگ برتر مایل به جذب این بازیکن باشد که هر از چند گاه استعدادش را بروز می‌دهد. ایتالیا شاید برایش بهتر باشد و با توجه به قوانین جدید مالیاتی خودش هم علاقه بیشتری دارد اما هنوز که پیشنهادی ارائه نشده.

بارسلونا:

فیلیپه کوتینیو، 71 میلیون پوند

مدیر برنامه‌های این بازیکن برزیلی گفته باشگاه او را در معرض فروش نگذاشته است اما عملکرد باشگاه در ماه‌های اخیر چیز دیگری می‌گوید. آنها می‌خواهند بخشی از 107 میلیون پوندی که در ژانویه 2018 برای گرانترین خرید تاریخ خود پرداختند، پس بگیرند. مثل مورد بیل، خامس و ایسکو فاصله زیادی است بین آنچه باشگاه فروشنده مبلغ مناسب می‌بیند با آنچه باشگاه خریدار مایل به پرداخت است. چلسی به جذب او علاقه داشت اگر موضوع محرومیت فیفا مطرح نبود. اگر می‌توانست فرم لیورپول خود را تکرار کند و جای ادن آزار را پر کند، این اتفاق شاید تابستان آینده رخ دهد. باید دید آیا امکان قرض گرفتن به وجود می‌آید. اگر نیمار نیاید او باید برای جایگاهش در بارسلونا بجنگد و اگر نیمار بیاید احتمالا به خاطر آن است که کوتینیو به‌عنوان بخشی از معامله از تیم جدا شده.

عثمان دمبله، 71 میلیون پوند

بال فرانسوی دو ویژگی دارد که غیرقابل کنترل است. دو پای فوق‌العاده و سرعت رعدآسا. آنچه کم دارد پختگی و نگاه حرفه‌ای است و همین چیزها باعث شده امثال بایرن‌مونیخ با وجود نیازی که به یک بال دارند، برای جذب او بیشتر فکر کنند.

ساموئل اومتیتی، 35 میلیون پوند

از برخی جهات، این فروش با هدف تقویت منابع مالی باشگاه صورت نمی‌گیرد چون اگر «سام بزرگ» را بفروشند، مجبور هستند که یک مدافع دیگر بخرند هرچند کاملا عاقلانه به نظر می‌رسد اگر برای خرید ماتیس دلیخت دست به این کار بزنند. اگر این معامله انجام شود با آنکه دلیخت در آستانه قرارداد با یوونتوس به نظر می‌رسید آنگاه شاید اومتیتی جایی برای خود پیدا کند. او مدافع درخشانی است. نگرانی از مصدومیت‌های زانو چیزی است که باعث شده علاقه‌ها نسبت به او کم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز