خبرگزاری کار ایران

اعتراض اسکالونی به نحوه داوری در کوپا آمریکا

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۲۲۹

وضعیت بد داوری در رقابت‌های کوپا آمریکا سرانجام صدای سرمربی تیم ملی آرژانتین را در آورد.

 

به گزارش ایلنا، تیم ملی آرژانتین در دیدار رده بندی کوپا آمریکا موفق شد با نتیجه 2 بر یک شیلی، مدافع عنوان قهرمانی را شکست دهد و برای پنجمین برای روی سکوی سوم این رقابت‌ها قرار گیرد.

مسی در بازی شنبه شب فقط ۳۶ دقیقه در زمین دوام آورد و سپس در پی درگیری با گری مدل از زمین بازی اخراج شد. ستاره بارسلونا در ابتدا در برابر حرکات تحریک آمیز مدل کاری انجام نداد ولی ماریو دیاز (داور پاراگوئه‌ای مسابقه) در نهایت هر دو بازیکن را اخراج کرد. پس از پایان مسابقه، مسی برای دریافت مدال به زمین نیامد و گفت «همه چیز برای قهرمانی برزیل مهیا شده است.» با وجود این که اسکالونی به تندی مسی پیش نرفت، اما انتقاداتی را به داوری مسابقات نسبت داد.

وی بعد از بازی گفت : نوز نمی‌دانم چه چیزی باعث اخراج مسی شد. به نظرم الان باید در فینال بازی می‌کردیم ولی به جایزه تسکین بخش سومی مسابقات رسیدیم که کمترین انتظاری بود که از ما می‌رفت. ما باور داریم وقتی یکی از ما ضربه بخورد، از جنبه فوتبالی همه ما ضربه خورده‌ایم. نمی‌توانید رفتار نامناسب در قبال هم تیمی‌تان را نادیده بگیرید. این را در مورد لئو و بقیه دیدیم. تیم ما بر اساس اتحاد بنا شده است، احساسی که از بازی امروز داریم، حتی عجیب‌تر از مسابقه قبلی است. هنوز نمی‌توانم ملاک‌های VAR در این کوپا را درک کنم. یا ملاک‌ها اشتباه است و یا داوران نمی‌توانند روی هیچ چیزی به تفاهم برسند. به نظرم آن‌ها هنوز نسبت به فناوری VAR مطمئن نیستند. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز