خبرگزاری کار ایران

نتایج دومین مسابقه رقابت های تنیس دیویس کاپ مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۰۵۴

تیم ملی ایران در دومین دیدار خود در رقابت های دیویس کاپ مقابل مالزی شکست خورد. ‌

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، تیم ملی تنیس کشورمان در دومین مسابقه خود در رقابت های تنیس گروه دو اسیا و اقیانوسیه به مصاف تیم مالزی رفت.

در نخستین دیدار انفرادی  حسام یزدی از ایران با نتیجه ( ۲-۶ و۳-۶) مقابل سید محمد نقیب ناگیب از مالزی شکست خورد . در دومین مسابقه بخش انفرادی نماینده مالزی با نتیجه ۲ بقر یک مقابل شاهین خالدان به پیروزی رسید.

و در در دیدار دو نفره تیم مالزی مقابل نمایندگان کشورمان به برتری رسید تا در نهایت این مسابقه با نتیجه ۳ بر صفر به سود تیم حریف به پایان برسد.

تیم ملی تنیس کشورمان در گروه 2 به عنوان سرگروه با تیم های قطر ، سوریه و مالزی همگروه است و در گروه یک تیم های ویتنام ، کویت سریلانکا و سنگاپور حضور دارند.

نمایندگان کشورمان امروز در آخرین مسابقه خود در این گروه با تیم قطر مسابقه می دهند.

این مسابقات با هدف معرفی تیم های صعود کننده به گروه 2 آسیا و اقیانوسیه از تاریخ 5 لغایت 8 تیرماه سال جاری با حضور تیم های ویتنام - سنگاپور - کویت - مالزی - قطر- سریلانکا - سوریه و ایران به میزبانی سنگاپور برگزار می شود.

از هر گروه 2 تیم مرحله بعدی بازیها صعود می کنند و برای حضور در گروه 2 آسیا و اقیانوسیه در مرحله نیمه نهایی با هم مسابقه می دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز