خبرگزاری کار ایران

کنعانی‌زادگان در مسیر تراکتور، خالد شفیعی مورد توجه پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۳۴۲

پیشنهاد تراکتورسازی به مدافع تیم ملی باعث شده پرسپولیس به دنبال جذب یک مدافع دیگر باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس که در پنجره تابستانی نقل و انتقالات قصد دارد یک مدافع به جمع بازیکنان خود اضافه کند، در روزهای اخیر مذاکراتی با محمدحسین کنعانی‌زادگان داشته و حتی صحبت‌هایی از توافق نهایی میان طرفین مطرح شد ولی به نظر می‌رسد این بازیکن فصل بعد پرسپولیسی نخواهد شد.

با توجه به اینکه تراکتورسازی تبریز هم به دنبال یک مدافع میانی است، پس از اینکه دوس سانتوس توسط دنیزلی از فهرست این تیم کنار گذاشته شد، مذاکره با نفرات دیگری برای این پست کلید خورد که یکی از آنها کنعانی‌زادگان است و حالا احتمالا پیوستن این مدافع ملی‌پوش به تیم تبریزی بیش از سفرش به تهران است.

از همین رو سرخپوشان تهرانی برای این پست به سراغ یک گزینه دیگر در نقل و انتقالات رفته‌اند که خالد شفیعی است. شفیعی به تازگی از سپاهان جدا شده و در روزهای اخیر صحبت‌هایی از پیوستنش به استقلال و ماشین‌سازی مطرح شده که حالا با ورود پرسپولیس به جمع مشتریان او کار جذبش برای تیم‌های خواهنش گره خورده است.

باید دید در نهایت تکلیف کنعانی‌زادگان و شفیعی برای فصل بعد چه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز