خبرگزاری کار ایران

شکوری: تیم ایران پتانسیل و ظرفیت قهرمانی را داشت

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۸۳۴

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: ایران میزبانی شایسته در مسابقات فوتسال زیر ٢٠ سال آسیا بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ابراهیم شکوری سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال  گفت: با برگزاری مسابقات فوتسال زیر 20 سال آسیا به تمام آسیا ثابت کردیم که ایران کشور امنی بوده و در مبارزه با تفکر ایران هراسی موفق عمل کردیم . جذب توریسم ورزشی و مبارزه با تفکر ایران هراسی از اهداف فدراسیون فوتبال است .

 

وی ادامه داد: مسابقات فوتسال زیر 20 سال قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر زیبای تبریز برگزار شد از 2 بعد برای ما اهمیت داشت که ابتدا مسائل فنی و تیم فوتسال کشور خودمان بود که تیم ایران با کمی بدشانسی از راهیابی به دیدار فینال بازماند و به مقام سوم مسابقات دست یافت، این در حالی بود که این تیم  پتانسیل و ظرفیت قهرمانی در این مسابقات را داشت. بعد دوم این مسابقات که برای ما اهمیت زیادی داشت میزبانی از١١ تیم خارجی بود و یکی از اهداف فدراسیون فوتبال جذب توریسم ورزشی و تربیت نیروهای متخصص در اجرای میزبانی و برگزاری مسابقات است که در این امر بسیار موفق عمل کرده و در بحث اجرایی مسابقات نمره عالی را گرفتیم.

 

شکوری ادامه داد: از دیگر اهداف ما تمرکززدایی مسابقات از پایتخت و درآمدزایی بوده و برگزاری این مسابقات در تبریز به شکل مطلوب، نشان داد که ظرفیت بالایی در سایر استانهای کشور در امر میزبانی و نیروی انسانی متخصص وجود داشته  و جا دارد از امام جمعه محترم تبریز، استاندار آذربایجان شرقی ، فرماندار تبریز ، مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و رییس هیات استان و کلیه عوامل اجرایی بابت همکاری‌های خود برای هر چه بهتر برگزار شدن این مسابقات تشکر نموده و مراتب سپاس فدراسیون فوتبال را از این عزیزان اعلام نمایم.

 

وی با تمجید از میزبانی خوب تبریز گفت: چند تیم همانند چین تایپه با اینکه مسابقات شان در تبریز به اتمام رسیده بود،چند روز بیشتر در این شهر و ایران ماندند و این فقط در سایه رضایت حضورشان در ایران بوده و امیدواریم در مسابقات آتی آسیایی و بین المللی هم بتوانیم میزبان خوبی باشیم ضمن اینکه در بازی فینال ما میزبان 3 هزار  نفر تماشاگر افغانی بودیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز