خبرگزاری کار ایران

عبدالله ویسی: شرایط شاهین اصلا خوب نیست/ فوتبال ما فقط اسم حرفه‌ای یدک می‌کشد

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۵۱۹

سرمربی شاهین بوشهر از اوضاع این تیم در نقل و انتقالات راضی نیست.

عبدالله ویسی در حاشیه کلاس‌های پیشرفته مربیگری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا اظهار داشت: این کلاس‌ها سطح بالایی دارد که در خصوص ارتباط مربی با بازیکن و شرایط روحی و روانی است و مسائل تاکتیکی و ارنج تیم‌ها در آن دخیل نیست چرا که در سطح پرو لاینسس است و مربیان این دوره، دوره‌های قبل را سپری کرده‌اند.

وی در مورد وضعیت شاهین شهرداری بوشهر هم گفت: وضعیت خوبی نیست. ما زمانی که با تیم صعود کردیم جو خوبی حاکم بود و قول‌های قشنگی به ما دادند که تا امروز عملی نشده است. تا امروز اسپانسر پیدا نکردیم و نتوانستیم بازیکن جذب کنیم و خاموش‌ترین تیم نقل و انتقالاتیم و فقط با گزینه‌های خودمان تمدید کردیم ولی قرار است پول برسد و بازیکنانی بخریم. متاسفانه به خاطر شرایط جوی و امکانات تیم‌های جنوبی گزینه آخر بازیکنان است و بیشتر ترجیح می‌دهند در تهران و تبریز و اصفهان باشند. خود من هم پیشنهاداتی داشتم ولی حالم با تیم خوب بود و دوست داشتم در لیگ برتر ادامه دهیم و امیدوارم شرایط موفقیت فراهم شود.

سرمربی شاهین در مورد اوضاع نامناسب چند تیم در لیگ برتر هم خاطرنشان کرد: متاسفانه شرایط لیگ ما اینچنین است و فقط اسم حرفه‌ای را یدک می‌کشیم. گواردیولا سرمربی بارسا بود و از 4 ماه قبل مشخص بود که می‌رود بایرن مونیخ و این اتفاق افتاد و هاینکس هم تا روز آخر کارش را کرد ولی اینجا مشخص نیست، یک نفر می‌گوید مربی قرارداد دارد یک نفر می‌گوید ندارد و حرفه‌ای نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز