خبرگزاری کار ایران

ویسی: فقط امروز و فردا منتظر شاهین بوشهر می‌مانم / ویلموتس توانسته تفکراتش را به بازیکنان القا کند

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۹۶۳

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر اعلام کرد نهایتا تا فردا منتظر مذاکرات نهایی با مسئولان این باشگاه می‌ماند.

عبدالله ویسی سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص آخرین شرایط این تیم اظهار داشت: امروز قرار بود جلسه‌ای برگزار شود تا تکلیف مشخص شود.

وی ادامه داد: همه جا اعلام شده بود که من لیست بازیکنان مورد نیازم را داده‌ام در حالی که اصلا اینگونه نبود فقط برنامه داده بودم و آنها قبول کرده بودند. مشخص نبود مسئولین تیم می‌خواهند تیمداری کنند یا خیر! من به بوشهر آمدم تا ببینم آخرین وضعیت به چه گونه‌ای است. به دنبال پیدا کردن چند اسپانسر هستیم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر افزود: همه چیز دیر شده است و بعید می‌دانم بتوانیم یک کار خوب انجام بدهیم. من فقط امروز و فردا منتظر این تیم می‌مانم. از چند تیم پیشنهاد داشتم اما به خاطر شاهین قبول نکردم. همین الان هم خیلی زمان از دست دادیم. همه تیم‌ها در حال یارگیری هستند اما ما چند یار خوبمان را هم از دست دادیم و این جای نگرانی دارد.

ویسی افزود: تیم بالا آمد و مردم خوشحالی کردند. آن موقع همه گفتند کمک می‌کنیم اما الان می‌بینم که هیچ خبری نیست.

وی در خصوص این سوال که چرا شرایط لیگ اینگونه است، بیان داشت: برای خود من هم جای تعجب دارد! نمی‌دانم چرا اینگونه شده است! هیچ‌وقت اینگونه نبود؛ هشت تیم ما سرمربی ندارند و معلوم نیست کی به کیست! نرمالش این بود که تیم‌ها باید الان تمریناتشان را شروع می‌کردند.

ویسی در پایان در خصوص عملکرد ویلموتس در تیم ملی گفت: من تیم ملی را خوب دیدم. انگار بچه‌ها از یک چیزی رهایی پیدا کرده بودند. یک تیم کاملا هجومی شده بودند. کار ترکیبی بسیار عالی بود. شوت به دروازه بسیار داشتیم. با اینکه او 10 روز است که مربی تیم ملی شده است اما توانسته تفکراتش را به بازیکنان القا کند. مردم از عملکرد تیم ملی رضایت کامل دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز