خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر هر هفته قلب ما را بالا و پایین می‌کند

ویسی:دوست داشتم پدیده هم جزو مدعیان قهرمانی باشد/تمام استان بوشهر بسیج شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۷۸۸

عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر از انتخاب علیرضا فغانی به عنوان داور دیدار این تیم مقابل سرخپوشان پاکدشت ابراز رضایت کرد.

عبدالله ویسی سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در گفت‌وگو با ایلنا درخصوص بازی تیمش مقابل سرخپوشان پاکدشت در هفته سی و سوم لیگ آزادگان اظهار داشت: بازی سختی مقابل این تیم در پیش داریم. به نوعی این بازی سرنوشت‌ساز است. تمام استان بوشهر بسیج شده‌اند تا در این بازی به موفقیت برسیم. تلاش می‌کنیم تا با ارائه یک بازی خوب و جوانمردانه سه امتیاز این بازی حساس را کسب کنیم.

وی ادامه داد: این بازی مرا یاد روزی می‌اندازد که استقلال خوزستان نیاز به پیروزی داشت تا قهرمان لیگ برتر شود فقط این حس کمی برتر از آن است.

ویسی درباره اینکه با این برد تیمش لیگ برتری خواهد شد یا خیر، گفت: ما هفته آخر استراحت داریم و دوست نداریم کار به هفته پایانی کشیده شود. حتی اگر ما هم این بازی را ببریم باز هم چشم‌مان به بازی گل‌ ریحان و گل‌گهر سیرجان است. امیدوارم در پایان اتفاقاتی بیفتد که به سود ما باشد.

وی درباره اینکه فغانی قضاوت این بازی را برعهده خواهد داشت، بیان کرد: خدا را شکر می‌کنم که چنین اتفاقی رخ داده است و باعث شده که مسئولان سازمان لیگ اهمیت این بازی را بدانند. فغانی یک چهره بین‌المللی است و حتی اگر اشتباهی داشته باشد هیچ‌کس حق اعتراض کردن نخواهد داشت.

ویسی سرمربی شاهین شهرداری بوشهر درباره اینکه آیا فصل آینده هم در این تیم خواهد ماند یا خیر، اذعان داشت: بوشهر مردمان خیلی خوبی دارد. من در اینجا راحت هستم و مسئولین هم به تمام قول‌هایی که داده‌اند عمل کرده‌اند. همه چیز خوب است مگر آنکه اتفاق خاصی بیفتد.

وی درباره اینکه چه تیم‌هایی شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارند، افزود: هر چهار تیم بالای جدول شانس قهرمانی دارند. البته من دوست داشتم پدیده هم جزو این تیم‌ها باشد زیرا آنها فوتبال زیبایی را به نمایش می‌گذارند.

ویسی درباره اینکه از نظر خودش دوست دارد کدام تیم قهرمان شود، ادامه داد: دوست داشتن من مهم نیست مهم این است که تیمی که لیاقت داشته باشد این عنوان را کسب کند.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در پایان درخصوص اینکه تیم سابقش استقلال خوزستان این روزها کاندیدای سقوط به لیگ آزادگان است، گفت: لیگ برتر هر هفته قلب ما را بالا و پایین می‌کند. سه تیم جنوبی پایین جدول هستند و این جای بسی تأسف دارد. من سه سال در استقلال خوزستان حضور داشتم و با مکافات این تیم را در لیگ برتر نگه داشتیم حتی این تیم یک بار هم قهرمان شد اما الان هیچ‌کس حتی نگاه هم به این تیم نمی‌کند و این زیبنده فوتبال خوزستان نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز