خبرگزاری کار ایران

صعودکردیم موبایلم هنگ کرد

ویسی:یاد شبی افتادم که با استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر شدیم

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۶۷۰

سرمربی تیم شاهین بوشهر در مورد صعود تیمش به لیگ برتر صحبت کرد.

عبدالله ویسی سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در گفت‌وگو با ایلنا، پس از صعود تیمش به لیگ برتر اظهار داشت: از قبل پیش‌بینی می‌کردیم که قبل از یک هفته مانده به پایان مسابقات به لیگ برتر صعود کنیم. خدا را شکر نتایج هم به نفع ما رقم خورد و این اتفاق تاریخی رخ داد.

وی ادامه داد: باید تشکر کنم از مردم بوشهر که 1100 کیلومتر راه آمدند و از تیم حمایت کردند. همچنین از مسئولین استانی که تا روز آخر در کنار ما حضور داشتند. امیدوارم همچنان در کنار ما باشند تا بتوانیم به موفقیت‌های خود ادامه دهیم.

ویسی درخصوص اینکه بعد از صعود چه کسانی با وی تماس گرفتند افزود: شاید باورتان نشود که موبایلم بالای 1000 بار زنگ خورد به طوری که هنگ کرده و مجبور شدم موبایلم را عوض کنم. از همه کسانی که با من تماس گرفتم و نتوانستم پاسخگوی آنها باشم معذرتخواهی می‌کنم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر خاطرنشان کرد: شب گذشته وقتی به لیگ برتر صعود کردیم یاد شبی افتادم که با استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر شدیم. با دوستانم که حرف می‌زدیم همگی با من هم‌عقیده بودند اما این اتفاق از آن بدتر بود زیرا الان تمام خوزستان و بوشهر از این اتفاق خوشحال هستند حتی از تیم‌هایی که من در آنها مربیگری کردم پیام‌هایی می‌آید.

ویسی درباره اینکه اکنون بوشهر دو نماینده دارد گفت: اولین بار است که این اتفاق می‌افتد. این نشان می‌دهد که لیاقت این استان خیلی بالا است. شما نگاه کنید هیچ چیزی جز فوتبال این همه بابت شور و شادی در جامعه نمی‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز