خبرگزاری کار ایران

برانکو: به سرمربیگری در الاهلی افتخار می‌کنم / هدفم خوشحال کردن هواداران است

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۰۰۲

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: به اینکه سرمربی تیمی مانند الاهلی شده‌ام افتخار می‌‌کنم، تیمی که تاریخچه پرافتخاری دارد و می‌‌خواهم با این تیم نتایجی کسب کنم که هواداران را خوشحال کند.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری «سعودی لیگ» عربستان گفت: از چند ماه قبل، زمانی که تصمیمم برای ترک پرسپولیس قطعی شد، مذاکراتم را با مقامات الاهلی آغاز کردم. روند مذاکرات هم به صورت یکنواخت و با سرعتی خوب پیش می‌‌رفت تا اینکه ما به توافق نهایی دست پیدا کردیم. به اینکه سرمربی تیمی مانند الاهلی شده‌ام افتخار می‌‌کنم، تیمی که تاریخچه پرافتخاری دارد و می‌‌خواهم با این تیم نتایجی کسب کنم که هواداران را خوشحال کند.

برانکو ادامه داد: در فوتبال، هواداران مهمترین چیز هستند. تمام کاری که ما انجام می‌دهیم هم برای خوشحال کردن آنهاست. امیدوارم رضایت هواداران الاهلی را جلب کنم و اطمینان دارم که ما می‌توانیم آنها را به چیزی که می‌خواهند برسانیم و برای بردن تمام بازی‌ها و لیگ تلاش کنیم.

برانکو در ادامه درباره دو هموطنش زوان مامیچ و اسلاون بیلیچ که پیش از این در عربستان مربیگری کرده‌اند و به دلیل عدم موفقیت اخراج شدند، اظهار داشت: بیلیچ الان سرمربی تیم وست‌بروموویچ است. زوران هم مربی خوبی است اما هر دوی آنها برای اولین بار در شرایطی مانند آنچه لیگ عربستان دارد کار می‌کردند و به همین دلیل نتوانستند خیلی سریع خودشان را با لیگ این کشور تطبیق دهند. اینجا کسی نمی‌‌تواند مدت زیادی برای کسب نتیجه صبر کند و به همین دلیل سرنوشت مربیان اینگونه رقم می‌خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز