خبرگزاری کار ایران

زاهدی: حضور در تیم تراکتورسازی آرزوی هر بازیکنی است / امسال با دنیزلی موفق می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۹۵۷

مدافع فصل جدید تیم فوتبال تراکتور گفت: حضور در تیم بزرگ و پر هوادار تراکتور آرزوی هر بازیکنی است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، مسیح زاهدی در حاشیه عقد قرارداد با این تیم، بیان کرد: پیش از این بارها از علاقه‌ام برای حضور در تراکتور حرف زده بودم و در چندین مقطع تا آستانه حضور در تراکتور پیش رفته بودم که این اتفاق رخ نداده بود.

وی با اشاره به حضور مصطفی دنیزلی در رأس کادرفنی تراکتور، گفت: با حضور آقای دنیزلی، بازیکنان خوب و هواداران میلیونی‌مان امسال موفق خواهیم شد.

زاهدی مطرح کرد: من به عنوان یکی از دفاع وسط‌های ایران شانس حضور در تراکتور را داشتم که پس از دستور مهندس زنوزی، لحظه‌ای درنگ نکرده و خود را به تبریز رساندم و اکنون برای محک زدن خودم و شروع یک چالش جدید آماده هستم، با تراکتور سفید امضا کردم و می‌خواهم امسال به تیم ملی برسم.

وی ادامه داد: بازی کردن در کنار بازیکنان بزرگ تراکتور، روح و فکر بزرگ می‌خواهد و امروز تراکتور به عنوان پرطرفدار ترین تیم ترک جهان شناخته می‌شود.

زاهدی با بیان اینکه برای بازی کردن در حضور هواداران تراکتور لحظه شماری می‌کنم، اظهار کرد: چندین بار در بازی‌های حساس برای حمایت از تراکتور در ورزشگاه یادگار امام (ره) حضور یافتم، واقعا تشویق هواداران پرشور تراکتور بی‌نظیر بوده که جو را برای رقیب سنگین می‌کند و البته برای بازیکن تراکتور بسیار جو مثبت و خوبی است.

وی در رابطه با سایر مدافعان وسط تراکتور، گفت: خانزاده بازیکن ملی‌پوش بوده و سلیمی نیز فصل گذشته فیکس تراکتور بود، من هم در تیم قدیمی ماشین‌سازی فوتبال بازی کردم و آماده رقابت سالم با سایر بازیکنان هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز