خبرگزاری کار ایران

محمد محمدی در گفت و گو با ایلنا:

حسینی توانایی سال‌ها حضور در دروازه استقلال را دارد/ رحمتی می‌توانست آخر فوتبالش را هم در استقلال سپری کند

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۳۳۲

دروازه‌بان سابق استقلال خوشحال است که مدیران به مربیان جوان اعتماد می کنند.

به گزارش ایلنا، محمد محمدی دروازه‌بان سابق استقلال اعتقاد دارد که رحمتی خودش تصمیم گرفته که از این تیم جدا شود. وی همچنین به حسینی توصیه کرد که بهترین تصمیم را برای آینده فوتبالی‌اش بگیرد.با دروازه‌بان سابق استقلال در خصوص شرایط تیم همکلام شدیم.

مربی استقلال هم بالاخره انتخاب شد. چه نظری در این باره داری؟

به نظر من اتفاق خوبی است که مربی استقلال مشخص شد و هواداران از این بلاتکلیفی درآمدند. به هر حال هرچه زودتر تکلیف تیم مشخص شود مربیان و مدیران بهتر می‌توانند برنامه‌ریزی کنند.

به نظر شما استراماچونی می‌تواند در استقلال موفق شود؟

کارنامه او نشان داده که در تیم‌های بزرگی مربیگری کرده و فکر می‌کنم او بتواند در استقلال موفق شود. البته که عمر مربیگری او در تیم‌های زمان حضورش زیاد نبوده اما شرایط فوتبال ایران فرق می‌کند.

 شما به عنوان دروازه‌بان قدیمی نظرتان در خصوص جدایی مهدی رحمتی چیست؟

مهدی رحمتی دروازه‌بان باتجربه و بزرگی است. او قطعا تمامی جوانب را در نظر می‌گیرد و سپس تصمیم می‌گیرد. او چند سال در بالاترین سطح بازی کرده است و شرایط را می‌داند. به نظر من رحمتی می‌توانست آخر فوتبالش را هم در استقلال سپری کند اما تصمیم به جدایی گرفت.

حسین حسینی به استقلال پیشنهاد مالی سنگین داده است؟

بالاخره فوتبال حرفه‌ای شده و بازیکنان به خاطر اینکه به جز این کار، شغل دیگری ندارند مجبورند زندگی‌شان را از فوتبال تامین کنند. به هر حال حسینی خودش می‌داند که با استقلال چگونه به توافق برسد. حسینی آینده‌دار و جوان است و باید بهترین تصمیم را برای فوتبالش در نظر بگیرد. حسینی توانایی سال‌ها حضور در دروازه استقلال را دارد.

فرهاد مجیدی هم به عنوان مربی تیم ملی امید مشغول به کار شد. خیلی‌ها معتقدند که او می‌سوزد؟

چنین چیزی نیست. وقتی هم که فرهاد به استقلال آمد همه گفتند که اودر استقلال موفق نخواهد شد اما دیدید که در استقلال چه نتایجی گرفت. من به شخصه خوشحالم که مدیران ما به مربیان جوان اعتماد می‌کنند. مربیان جوان انگیزه بالایی برای مربیگری دارند و همین به آنها کمک می‌کند.

عملکرد ویلموتس را در این دو بازی چطور دیدید؟

به نظر من ویلموتس توانست در این دو بازی شرایط تیم ملی را تغییر بدهد. تیم ملی در فاز حمله شرایط بهتری پیدا کرده و چندین موقعیت گلزنی را در این دو بازی دوستانه به دست آورد. بازیکنان هم با حضور مربی جدید انگیزه‌شان بیشتر شده و همین می‌تواند به موفقیت فوتبال کمک کند. امیدوارم امسال لیگ جذاب و جالبی را در پیش داشته باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز