خبرگزاری کار ایران

رحمان و سامره به نیمکت استقلال نرسیدند

یکی به خاطر بازی در پرسپولیس، یکی به خاطر حاشیه‌هایش!

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۲۹۲

استرا با خودش 3 دستیار می‌آورد که یک نفردستیار فنی، یک نفربدنساز و دیگری هم آنالیزوراست.

به گزارش ایلنا، قرار است 2 دستیار ایرانی در کادر فنی آندره آ استراماچونی حضور داشته باشد که شامل یک دستیار و یک مربی دروازبآن‌ها می‌شود که باشگاه درحال مذاکره با گزینه‌های مختلف است.مربی سرشناس ایتالیایی برای دستیارهای ایرانی 2 شرط گذاشته که این موضوع تعداد گزینه‌های مورد نظر را کاهشمی دهد.استرا با خودش 3 دستیار می‌آورد که یک نفردستیار فنی، یک نفربدنساز و دیگری هم آنالیزوراست.سباستین لتو تنها کمک اول استراماچوتی است که او هم سابقه مربیگری درهیچ باشگاهی را ندارد. دستیار‌های دوم و سوم قراراست ایرانی باشند. سرمربی ایتالیایی اعلام کرده دستیارهای ایرانی اش باید بالا ترین مدرک مدرک مربیگری را داشته باشند و به زبان انگلیسی هم مسلط باشند. به این ترتیب تعداد گزینه‌ها به 4 نفر شامل پیروز قربانی، داریوش یزدانی، محمد تقوی و داریوش یزدانی کاهش پیدا کرد. تقوی اعلام کرد حاضر نیست به عنوان دستیار در فوتبال ایران کار کند تا سرانجام از بین 3 گزینه باقی مانده پیروز قربانی به عنوان دستیار ایرانی استراماچونی انتخاب شود. بهزاد غلامپورهم از بین گزینه‌هایی چون محمد محمدی، وحیر طالب لو و پرویز برومند انتخاب شد و پس از سالها فعالیت در کنار علی دایی قرار است به عنوان مربی گلرها جانشین اشکان نامداری شود. نکته ای که درباره غلامپور وجود دارد این است که به زبان امگلیسی مسلط نیست وشاید در این زمینه به مشکل بخورد.

 

* بازگشت بهزاد به استقلال

غلامپور که از سال 2008 مربیگری را با حضور در کادر فنی تیم‌ملی شروع کرد غی از لیگ نهم که در کادرفنی صمد مرفاوی مربی گلر‌ها بود، تا به‌امروز فقط با علی دایی کرده است. تیم‌ملی، راه آهن، صبا، پرسپولیس، نفت تهران و سایپا تیم هایی بودند که بهزاد غلامپور52 ساله در آن‌ها مربی گلر‌ها و دستیار علی دایی بود. آندره آ استراماچونی اولین سرمربی خارجی و سومین سرمربی است که بهزاد با آن کار خواهد کرد.

 

* پیروز با سابقه ترین دستیار استرا

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد پیروز قربانی 41 با تحصیلات دانشگاهی در زمینه ورزش و مدرک مربیگری A آسیا به زبان انگلیسی هم تسلط دارد تا تمام شرایط لازم برای دستیاری استراماچونی را داشته باشد. پیروز سال 94 در راه آهن دستیار مهدی تار تار بود. همچنین او سابقه سرمربیگری در باشگاه دسته دومی سردار بوکان را هم در کارنامه دارد. تا در بین دستیارهای ایرانی و خارجی استرا ماچونی با سابقه ترین فرد باشد.

 

* گزینه‌هایی که نهایی نشد

از بین نفراتی که گزینه دستیاری استراماچونی بودند رحمان رضایی از شانس بالایی برخوردار بود. سابقه دستیاری درتیم‌های پیکان، راه آهن و تراکتورسازی و پیکان و سرمربیگری در تیم دسته اولی برق جدید شیراز و همچنین سابقه سالها بازی در سری آ ایتالیا گزینه خوبی برای دستیاری استرا بود.اما نداشتن سابقه بازی در استقلال وبدتر از آن یک فصل بازی در پرسپولیس باعث شد تا جو منفی علیه او به راه بیافتد تا مدیران استقلال عطای رحمان را به لقایش ببخشند! محمد تقوی دیگر گزینه هم حاضر نشد در لیگ ایران دستیار شود. داریوش یزدانی هم حاضر نشد با این مدیریت کار کند. علی سامره که شرایطی مشابهه رحمان رضایی داشت و در سری آ ایتالیا توپ زده هم به دلیل موارد انضباطی و شکایت و شکایت کشی که با حسن روشن در آکادمی استقلال داشتند از بین گزینه‌ها خارج می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز