خبرگزاری کار ایران

هفته سوم مسابقات لیگ ملت‌های اروپا به میزبانی ارومیه+برنامه بازی‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۰۴۹

ارومیه‌ای‌ها شهرشان را پایتخت والیبال آسیا می‌دانند. آنقدرها هم بیراه نیست و کمتر شهری در قاره کهن وجود دارد که والیبال تا این اندازه در میان عامه مردم رایج باشد.

به گزارش ایلنا، در ایران هم شاید گنبد تا حدودی تنه به تنه ارومیه بزند و شهر دیگری نیست که مردم آن تا این اندازه عاشق والیبال باشند و این رشته ورزش اول‌شان باشد. سپردن یکی از دو میزبانی ایران در لیگ ملت‌های 2019 تصمیم هوشمندانه و خوبی بود که فدراسیون والیبال گرفت.

استفاده از ظرفیت بسیار بالای تماشاگران این شهر یکی از اتفاق‌های خوب امسال به حساب می‌آید و می‌تواند سرآغاز میزبانی این شهرها از تورنمنت‌های بزرگتری هم باشند. ارومیه با داشتن یک سالن 6 هزار نفری و مردمی که عاشق والیبال هستند، ظرفیت بزرگ و بالقوه‌ای برای والیبال ایران به حساب می‌آید که با اقداماتی از این دست به میدان عمل هم خواهد رسید و دست والیبال ایران برای میزبانی‌های بزرگ را باز خواهد کرد.

ارومیه‌ای‌ها در حالی از بازی‌های تیم ملی در شهرشان استقبال می‌کنند که سه بازیکن اصلی تیم ملی همشهری‌شان هستند. سعید معروف برجسته‌ترین ارومیه‌ای تیم ملی والیبال است که بزرگترین بازیکن تیم ایران هم به حساب می‌آید. میلاد عبادی‌پور و محمدرضا حضرتی‌پور هم دو ارومیه‌ای دیگر تیم ملی والیبال هستند که هردو در ترکیب ثابت تیم ملی به میدان می‌روند.

برنامه بازی‌های ایران در هفته سوم

جمعه، ایران - کانادا

برنامه مسابقات ایران در هفته سوم به شرح زیر است:

بازی اول: ایران.............................. کانادا

جمعه ۲۴ خرداد، ساعت ۱۸:۳۰

بازی دوم: ایران ......................... لهستان

شنبه ۲۵ خرداد، ساعت ۱۸:۳۰

بازی سوم: ایران ......................... روسیه

یکشنبه ۲۶ خرداد، ساعت ۱۸:۳۰

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز