خبرگزاری کار ایران

علیرغم پرداخت مطالبات توسط پرسپولیس

اظهارنظر نگران کننده برانکو: تابستان پایان کارم در پرسپولیس است

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۳۴۰

سرمربی پرسپولیس در تازه‌ترین صحبت خود درباره آینده همکاری‌اش با پرسپولیس مدعی شد به پایان کار خود با این تیم رسیده است.

به گزارش ایلنا، سرمربی سرخپوشان در روزهایی که مدیرعامل این باشگاه ادعا کرده با پرداخت مطالبات او، شرایط ادامه همکاری را فراهم خواهد کرد، از پایان حضورش در تهران خبر داده است.

برانکو در گفتگویی با سایت اسپورت نت کرواسی درباره آخرین وضعیت تیمش گفته: بعد از جام جهانی شرایط دشوار بود و بازیکنان با تاخیر و زمانی به اردو اضافه شدند که تمرینات آماده سازی ما آغاز شده بود و بازیکنان از نظر فیزیکی و ذهنی خالی کرده بودند. به این دلیل در این هوای گرم کسب برتری مقابل ولز بسیار مهم بود، همچنین نباید فراموش کرد حریف بازیکنی مانند گرت بیل که همیشه می تواند برای شما مشکل ساز شود را نیز در اختیار داشت.

وی درباره شرایط تیم ملی کرواسی هم گفته: من اطمینان دارم شرایط تیم ملی کرواسی در پاییز بهتر هم خواهد شد و بازیکنان با عملکرد ذهنی بهتر و باهوش تر بازی خواهند کرد. آماده سازی تیم ملی در شرایط خوبی انجام می شود و کرواسی دوباره به مسییر درست باز خواهد گشت.

برانکو در مورد آینده خود در پرسپولیس گفت: یک فصل فوق العاده در پرسپولیس داشتم و ما در لیگ برتر و جام حذفی قهرمان شده و به فینال لیگ قهرمانان هم رسیدیم. در چهار سال گذشته با پرسپولیس ما سه بار قهرمان شدیم و فقط یک بار عنوان قهرمانی را از دست دادیم. این شرایط باعث شد که کارم بسیار دشوار شود زیرا من باید هم سرمربی و هم روانشناش تیم  باشم تا بازیکنانم بهترین بازی ممکن را ارائه دهم. اگرچه مطمئن هستم که پرسپولیس تمام آنچه که من بدهکار است را پرداخت خواهد کرد، اما من در تابستان ایران را ترک خواهم کرد. من یک سرمربی هستم پیشنهادهایی از سراسر جهان دارم و سوال اینجاست که در ادامه کجا مربیگری خواهم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز