خبرگزاری کار ایران

انقلاب در بارسلونا؛ فروش بازیکنان

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۷۳۵

بارسلونا در حالی وارد ماه ژوئن شده که باید حساب و کتابش را در فصل 19-2018 متعادل کند.

به گزارش ایلنا، آنها مبالغ قابل توجهی خرج خرید بازیکنان کرده‌اند و برخی از این مبالغ را به‌صورت اقساط می‌پردازند. همچنین دستمزد بازیکنان بارسلونا بالا است به این ترتیب آنها در حال حاضر در وضعیت قرمز هستند و باید تا 30 روز آینده با فروش بازیکنان‌شان به پول برسند.

هیات مدیره ماه‌هاست برای این ماه برنامه‌ریزی کرده است. آنها روی چندین قرارداد کار کرده‌اند که احتمالا در روزهای آینده قطعی خواهند شد. مبلغی که بارسلونا از فروش بازیکنانش به‌دست می‌آورد مشخص نیست و تنها در این باره صحبت شده که باید بازیکنانی فروخته شوند.

رادیو کاتالونیا گزارش داده مبلغ حاصل از فروش بازیکنان حدود 70 میلیون یورو خواهد بود اما منابع نزدیک به مارکا اعلام کرده‌اند این مبلغ حدود 40 میلیون یورو است. در هر حال، بارسلونا باید دو، سه بازیکنش را بفروشد تا بتواند دخل و خرجش را با هم یکسان کند.

بازیکنی که فروش او درآمد قابل توجهی برای بارسلونا به ارمغان می‌آورد آندره گومش است. این هافبک پرتغالی در نخستین فصل حضور در لیگ برتر خوش درخشید. او در بارسلونا عملکرد ضعیفی داشت، ولی حالا با این نمایش‌هایش باشگاه‌های بسیاری خواهان او هستند. اورتون که او را قرض گرفته بود می‌خواهد قراردادش را دائمی کند و تاتنهام و وستهم هم اوضاع را زیر نظر دارند. بارسلونا حدود 25 میلیون یورو از فروش این بازیکن به‌دست می‌آورد.

دیگر بازیکنی که فروخته خواهد شد دنیس سوارس است. والنسیا به جذب این بازیکن بازیساز علاقه دارد و از قرارداد او با بارسا هم تنها یک فصل باقی مانده است. به این ترتیب بارسلونا مجبور است او را با قیمت پایینی بفروشد. همچنین ایبار مارک کوکوریا را خریداری کرده اما احتمالا بارسلونا او را دوباره از ایبار می‌خرد و با قیمت بالاتری می‌فروشد. یسپر سیلسن هم دیگر بازیکنی است که فروخته  و احتمالا راهی بنفیکا می‌شود.

منبع مارکا
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز