خبرگزاری کار ایران

احتمال معاوضه نیمار و دمبله توسط بارسا و پاریسی‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۹۳۱

بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن مذاکرات خود را برای معاوضه عثمان دمبله و نیمار آغاز کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، این دو انتقال می‌تواند بزرگترین ماجرای بازار را رقم بزند. به گفته جرارد رومرو، خبرنگار مشهور RAC1، بارسا به‌دنبال بازگرداندن نیمار است و خود این بازیکن هم گفته دوست دارد دوباره در نوکمپ بازی کند. به این ترتیب احتمالا عثمان دمبله مسیر عکس را خواهد پیمود.

مذاکرات تازه آغاز شده و انجام چنین انتقالی کار پیچیده‌ای خواهد بود. نیمار بارها گفته از دوران حضور در بارسلونا لذت برده و دوستانی صمیمی در این تیم دارد. به این ترتیب بازگشت او به بارسلونا برای هر دو طرف انتقال مطلوبی خواهد بود. از سوی دیگر، دمبله هم حاضر است راهی PSG شود. اینکه مربی سابق او، توماس توخل هم مربی این تیم است باعث می‌شود احتمال این انتقال افزایش یابد و نکته مثبتی برای این بازیکن به‌شمار می‌رود. دمبله در بارسلونا نتوانسته به اوج عملکردش برسد و البته مصدومیت‌هایی که داشته هم مانع پیشرفت قابل توجه او شده است. به این ترتیب رفتن به فضایی جدید می‌تواند به این بازیکن کمک کند.

اما رابطه بین بارسا و PSG چندان خوب نیست به همین دلیل نیمار باید تلاش قابل توجهی داشته باشد تا این انتقال به نتیجه برسد. در حال حاضر RAC1 اعلام کرده مذاکرات دو طرف دیگر چندان محرمانه نیست و مدیران دو باشگاه تلاشی در مخفی کردن آن ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز