خبرگزاری کار ایران

در راهپیمایی بزرگ روز قدس

​سلطانی فر: ورزشکاران ما مدت‌هاست که حمایت از مردم فلسطین را به سکوی قهرمانی ترجیح داده‌اند

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۸۶۸

وزیر ورزش و جوانان که همپای ورزشکاران و مسئولین ورزش کشور در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در راهپیماپی روز قدس شرکت کرده بود گفت: مردم کشورهای اسلامی روز به روز به وحدت و اتحاد نزدیکتر خواهند شد و این وحدت ان شاء الله مقدمه نابودی رژیم غاصب صهیونیستی است

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکتر سلطانی فر در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبر نگاران گفت: خدا را شکر می کنیم که مثل چهل سال گدشته در راستای اجرای سیاست های معمار کبیرانقلاب و مقام معظم رهبری، ملت غیور ایران با حضور گسترده در این روز با همه توان از آرمان های ملت مظلوم و قهرمان فلسطین دفاع می کنند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: ورزشکاران حامی فلسطین قهرمانان واقعی ورزش و عرصه سیاست هستند و دور نیست روزی که ملت غیور ایران در کنار سایر ملت های مسلمان نماز جمعه را به امامت مقام معظم رهبری در قدس اقامه بکنند. دو هزار و ششصد سازمان مردم نهاد جوانان در کنار جامعه ورزش کشور در سراسر کشور در این راهپیمایی بزرگ شرکت کردند و ان شاء الله بزودی شاهد سقوط رژیم غاصب صهیونیستی خواهیم بود. 

وی در خصوص عدم رویارویی ورزشکاران کشورمان با نمایندگان رژیم غاصب صهیونیستی در رویدادهای مختلف گفت: بلاشک این سیاست با قدرت ادامه پیدا خواهد کرد. ما مثل هر سال در ایام پایانی ماه رمضان که مصادف با روز قدس است، با ورزشکاران جوانمرد و قهرمان خود که در حمایت از مردم فلسطین در طول سال از رو به رو شدن با ورزشکاران رژیم اشغالگر خود داری کرده‌اند جلسه‌ای را برگزار می‌کنیم تا به آن‌ها بگوییم که قهرمان واقعی عرصه سیاست و ورزش هستند. در این مراسم شاهد ورزشکاران ۱۶ - ۱۷ ساله بودیم که می‌توانستند با رو به رو شدن با ورزشکار رژیم اشغالگر قهرمان جهان و یک تورنمنت شوند اما، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین حریف را به رسمیت نشناخته و از آرمان‌های انقلاب پیروی کرده‌اند تا قهرمان واقعی باشند. 

وزیر ورزش و جوانان در مورد هماهنگ بودن این وزارتخانه با وزارت آموزش و پرورش گفت: خوشبختانه به دلیل ارتباط خوبی که میان دو وزارتخانه وجود دارد، توانستیم المپیاد استعدادهای برتر کشور را در سنین ۱۲ تا ۱۵ سال پس از سال‌ها برگزار کنیم تا پشتوانه سازی خوبی برای آینده ورزش کشور باشد. در سال‌های بعد شاهد درخشش این ستاره‌های کوچک در عرصه‌های بین‌المللی خواهیم بود.

دکتر سلطانی‌فر درباره حمایت وزارت ورزش از کودکان و جوانان مناطق سیل زده نیز گفت: همانطور که اعلام کردیم تاکنون ۱۱۰۰ مکان ورزشی کشور در اختیار خانواده‌های عزیز سیل زده قرار گرفته است و بنده گفته‌ام تا زمانی که مشکل مسکن این عزیزان برطرف نشود وزارت ورزش از آن‌ها حمایت خواهد کرد. ۲۶۰۰ سازمان مردم نهاد ما نیز به مناطق سیل زده اعزام شده و ۵۰ محموله هم از طریق وزارت ورزش به این مناطق ارسال شده است.

او در مورد تصمیم نمایندگان مجلس برای استیضاحش نیز گفت: مسلماً استیضاح ابزار نظارتی مجلس و حق نمایندگان است و اگر این استیضاح قطعی شود برای ما نیز یک فرصت طلایی به شمار می‌آید تا گزارش دقیقی را در مورد اقدامات خود و شرایط ورزش کشور به نمایندگان مجلس ارائه دهیم تا ذهن مردم و هم نمایندگان عزیز در مورد اقدامات وزارت ورزش روشن شودو ان شاءالله هر چه اتفاق بیفتد به نفع ورزش کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز