خبرگزاری کار ایران

کمک AFC حاصل تلاش رئیس فدراسیون بود

زمان آبادی:با تمام ظرفیت ها به یاری سیل زدگان شتافتیم

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۹۱۵

مشاور فدراسیون فوتبال در امور مسئولیت های اجتماعی و بازی جوانمردانه با قدردانی از تلاش های رئیس فدراسیون به منظور دریافت کمک از کنفدراسیون فوتبال آسیا برای مناطق سیل زده گفت:فدراسیون با استفاده از تمامی ظرفیت ها و توانایی های خودش به یاری سیل زدگان شتافت.

به گزارش ایلنا،مشاور فدراسیون فوتبال در امور مسئولیت های اجتماعی و بازی جوانمردانه با قدردانی از تلاش های رئیس فدراسیون به منظور دریافت کمک از کنفدراسیون فوتبال آسیا برای مناطق سیل زده گفت:فدراسیون با استفاده از تمامی ظرفیت ها و توانایی های خودش به یاری سیل زدگان شتافت.

غلامحسین زمان آبادی با بیان این مطلب گفت:خوشبختانه روز گذشته خبر بسیار خوبی در خصوص اختصاص مبلغ 100 هزار دلار به مناطق سیل زده کشور از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا منتشر شد که نشان دهنده تلاش همه جانبه رئیس محترم فدراسیون برای این موضوع است. از همان روزی که حادثه سیل در مناطق مختلف کشور روی داد فدراسیون فوتبال با تمامی ظرفیت های خودش به میدان آمد و شاهد تلاش های ارزشمندی از سوی بخش های مختلف فدراسیون ، سازمان لیگ ، کمیته ها خصوصا هیات های فوتبال در استان های خوزستان ولرستان بودیم. موکب شهدای ورزشگاه در این استان ها به توزیع کمک های ارسالی همچنین پخت و پخش غذای گرم پرداختند. شخص رئیس محترم فدراسیون هم در مناطق سیل زده حاضر شدند و از وضعیت بازدید کردند.
زمان آبادی در پایان اظهار داشت:ما طبق وظیفه در کمیته مسئولیت های اجتماعی گزارشی از خسارات وارده به اماکن ورزشی ، استادیوم های فوتبال و سالن های فوتسال تهیه کردیم که از طریق امور بین الملل فدراسیون فوتبال به AFC ارسال شد. این گزارش نشان می دهد در 5 استان به زیرساخت های ورزشی 18 شهرستان خسارات جدی وارد شده است. خوشبختانه آقای تاج در جایگاه نایب رئیس کنفدراسیون رایزنی ها لازم را انجام دادند و شاهد موافقت با درخواست فدراسیون فوتبال بودیم.در واقع قبلا اینطور گفته می شد که ما باید از کرسی های خودمان در کنفدراسیون استفاده کنیم و دیدیم که در این موقعیت واقعا حضور رئیس فدراسیون تا چه حد اثرگذار بود. این گام ارزشمند و روحیه بخش هم می تواند در بازسازی و ترمیم زیرساخت های تخریب شده فوتبال استان های سیل زده اثرگذار باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز