خبرگزاری کار ایران

ماسیمیلیانو آلگری بررسی می‌کند؛

مقایسه کریس رونالدو با زلاتان ابراهیموویچ

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۸۳۲

ماسیمیلیانو آلگری، مربی یوونتوس کریستیانو رونالدو را با زلاتان ابراهیموویچ مقایسه و از شوق بی‌پایان رونالدو تمجید کرده است.

به گزارش ایلنا، رونالدو در رئال سه‌بار پیاپی فاتح لیگ قهرمانان شد و در مجموع چهار‌بار قهرمانی را با رئال در اروپا تجربه کرد. او همچنین دوبار قهرمان لالیگا شد. این بازیکن در یوونتوس هم به روند خوبش ادامه می‌دهد و در سری «آ» 21 و در تمامی رقابت‌ها 28 گل برای یوونتوس زده است.

آلگری که در میلان مربی زلاتان بود می‌گوید: «از نظر ذهنیت، رونالدو از همه بازیکنان دیگر قوی‌تر است. او هر روز اهداف شخصی جدیدی را می‌یابد. برای بازیکنی که در 34سالگی همه‌‌چیز را فتح کرده سخت است که احساس گرسنگی کند و مشتاق باشد اما او از این نظر فوق‌العاده است. اراده او را نمی‌توان باور کرد.

ما همه باید از رونالدو یاد بگیریم. من هم از او آموخته‌ام، چون هر کسی فرصت این را ندارد که با بهترین بازیکن دنیا کار کند.

برای مثال در تمرین صبح شنبه بود که یک بازی بین یوونتوس و تیم‌های پایه برگزار شد. رونالدو تفریح می‌کرد اما تفریح او این بود که در بازی پیروز شود. من در کتابم درباره ایبرا هم همین را نوشته‌ام. او دوست دارد برای تفریح هم که شده پیروز شود، و من به او گفتم که هر کسی اینطور نیست. این دو بازیکن برای سرگرمی با پشت پا ضربه می‌زنند یا حرکات جالبی دارند. آنها بعدتر همین حرکات را در شرایط مسابقه هم انجام می‌دهند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز