خبرگزاری کار ایران

در مصاحبه با میرور

زلاتان: منچستر برای موفقیت باید فرگوسن را فراموش کند

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۰۵۳

زلاتان اعتقاد دارد یادآوری افتخارات فرگوسن باعث ایجاد فشار روی سرمربیان منچستر می‌شود و مانع از نتیجه گیری این تیم شده‌است.

به گزارش ایلنا، الکس فرگوسن در سال 2013 از جمع شیاطین سرخ جدا شد. بعد از جدایی او از جمع شیاطین سرخ مربیان زیادی هدایت منچستر را برعهده گرفتند اما هیچ کدام از آن‌ها نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. 

زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سابق منچستر یونایتد در مورد علت این ناکامی‌ها گفت: فشاری که روی سرمربیان منچستر و مقایسه‌ای که همه با دوران فرگوسن دارند علت اصلی ناکامی‌های منچستر است. 

او ادامه داد: همه از این صحبت می‌کنند که اگر فرگوسن بود این اتفاق نمی‌افتاد. این نتایج رخ نمی‌داد. همه در منچستر در مورد فرگوسن صحبت می‌کنند و همه چیز فرگوسن شده‌است. 

زلاتان در اظهار نظری جالب گفت: اگر من سرمربی تیم بودم به همه اعلام می‌کردم فرگوسن رفته‌است. لازم نیست در مورد گذشته صحبت کنیم، باید در زمان حال باشیم و با ذهنیتی جدید به آینده نگاه کنیم. او دیگر در اینجا حضور ندارد.

درست است بخشی از تاریخ باشگاه است و همه باید به او احترام بگذاریم اما باشگاه بدون او هم به مسیر خود ادامه می‌دهد و لازم نیست بیشتر از این در مورد فرگوسن صحبت کنیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز