خبرگزاری کار ایران

قطعا فصل آینده در استقلال خوزستان نمی‌مانم

کلانتری: برای خودمان به میدان می‌رویم تا حق هیچکس ضایع نشود

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۱۶۶

هافبک استقلال خوزستان اعلام کرد مقابل سپاهان به دنبال ارائه بهترین عملکرد هستند.

ایوب کلانتری هافبک استقلال خوزستان در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص دیدار هفته پایانی این تیم مقابل سپاهان اظهار داشت: از لحاظ جدولی برای ما هیچ فرقی ندارد زیرا ما سقوط کرده‌ایم اما تلاش می‌کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود استقلال خوزستان انگیزه لازم را برای این دیدار ندارد، تصریح کرد: ما تمام بازیها را با جدیت کامل پیگیری می‌کنیم. انگیزه خیلی بالایی هم داریم و می‌خواهیم خودمان را ثابت کنیم. بازی فوق‌العاده سختی است به خصوص اینکه بازی در اصفهان برگزار می‌شود.

هافبک استقلال خوزستان درباره اینکه گفته می‌شود علوی سرمربی این تیم رابطه بسیار خوبی با برانکو دارد و ممکن است این موضوع تاثیری بر بازی بگذارد، افزود: ما برای هیچکس بازی نمی‌کنیم و برای خودمان به میدان می‌رویم تا حق هیچکس ضایع نشود. پرسپولیس برای قهرمانی، همه چیزش دست خودش است. آنها با یک تساوی هم قهرمان می‌شوند. این حرفها شایعه‌سازی است و ما اهمیت زیادی به آنها نمی‌دهیم.

وی در مورد سقوط تیم استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: فعلا نمی‌خواهم در این خصوص صحبت کنم. وقتی نخواهند تیم موفق شود آخرش همین می‌شود که استقلال خوزستان سقوط می‌کند. وقتی کسی خواب است و او را صدا می‌کنی بیدار می‌شود اما کسی که خودش را به خواب زده سخت است بتوانی بیدارش کنی و این حکایت استقلال خوزستان است.

کلانتری در پایان درباره اینکه آیا فصل آینده هم در استقلال خوزستان خواهند ما یا خیر گفت: قطعا فصل آینده در این تیم نمی‌مانم و تا پایان فصل به پیشنهاداتی که برایم می‌آید فکر خواهم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز